رفع موانع پروژه‌های نفتی در دستور کار مسؤولان

رفع موانع پروژه‌های نفتی در دستور کار مسؤولان نشست بررسی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور کریم زبیدی، مدیربرنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ‏ملی نفت ایران و معاونان این مدیریت برگزار شد.   به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از NIOC، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در این نشست با اشاره به […]

رفع موانع پروژه‌های نفتی در دستور کار مسؤولان

نشست بررسی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور کریم زبیدی، مدیربرنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ‏ملی نفت ایران و معاونان این مدیریت برگزار شد.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از NIOC، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در این نشست با اشاره به تلاش این مدیریت در رفع مسائل پیشروی تولید و توسعه نفت در شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران، گفت: مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی برای تسریع فرآیندها و برنامه‌های شرکت‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

کریم زبیدی افزود: باتوجه به اینکه رویکرد شرکت ملی نفت رفع موانع پروژه‌ها و حل‌وفصل سریع آنهاست پیشنهاد می‌کنیم برای ‏تسریع در کار با برگزاری جلسات بیشتر نسبت به جمع‌بندی و اتمام پروژه‌های باقیمانده اقدام شود.

وی با اشاره به شرایط خاص بین‌المللی که صنعت نفت ایران را تحت شعاع قرارداده است، گفت: راهکارها و برنامه‌های خاص چنین شرایطی تدبیر شده است که در تعامل با شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران، به کار گرفته می‌شود.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز از برنامه تکلیفی تولید نفت برای این شرکت یاد کرد و گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با توجه به برنامه ابلاغی از سوی مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی که به تأیید هیأتمدیره شرکت ملی نفت ایران رسیده است، برای اجرای این برنامه‌ها اقدام می‌کند.