۲۸۳۹ مناقصه – شرکت ملی صنایع پتروشیمی – تجهیز اسکله‌های ۱۶و۱۷ بندر پتروشیمی پارس

آگهی تجدید ارزیابی کیفی مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای (۰۵۰/۲۲۰/۳) شماره مجوز ۱۳۸۹٫۵۱۰۱ شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت به منظور تجهیز اسکله‌های ۱۶و۱۷ بندر پتروشیمی پارس در عسلویه به روش (EPCC) و تجهیز و تغییر کاربری اسکله‌های ۱ الی ۱۵ بندر پتروشیمی پارس در عسلویه به روش (EPCC) اقدام […]

آگهی تجدید ارزیابی کیفی مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای (۰۵۰/۲۲۰/۳)

شماره مجوز ۱۳۸۹٫۵۱۰۱

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت به منظور تجهیز اسکله‌های ۱۶و۱۷ بندر پتروشیمی پارس در عسلویه به روش (EPCC) و تجهیز و تغییر کاربری اسکله‌های ۱ الی ۱۵ بندر پتروشیمی پارس در عسلویه به روش (EPCC) اقدام نمایند. لذا بدینوسیله از کلیه شرکت‌های معتبر دارای گواهینامه صلاحیت ذکر شده در این فراخوان برای شرکت در این مناقصه دعوت به عمل می آید.

۱)مناقصه‌گزار: شرکت ملی صنایع پتروشیمی

۲)نشانی مناقصه‌گزار: تهران، خیابان شیخ بهائی شمالی، پلاک ۱۴۴(ساختمان مرکزی پتروشیمی)

۳)موضوع: انتخاب پیمانکار به منظور

-بسته یک: تجهیز اسکله‌های ۱۶و۱۷ بندر پتروشیمی پارس در عسلویه به روش ()

بسته دو: تجهیز و تغییر کاربری اسکله‌های ۱ الی ۱۵ بندر پتروشیمی پارس در عسلویه به روش() واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، عسلویه واقع در استان بوشهر.

۴)گواهینامه صلاحیت و زمینه تخصصی مورد نیاز:

داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر

-طرح و ساخت باحداقل رتبه یک در رشته (نفت و گاز) یا پیمانکاری با حداقل رتبه یک در رشته  (نفت و گاز) در یکی از زیر رشته‌های پالایشگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی و یا خطوط انتقال، مخازن، تلمبه خانه‌ها، شبکه‌های نفت و گاز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور الزامی است.

۵)روش انتخاب پیمانکار: انتخاب پیمانکار به روش مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی بوده ودر نهایت به هر پیمانکار منتخب صرفاً یکی از بسته‌های یاد شده ارجاع خواهد شد.

۶)روش ارزیابی کیفی وحداقل امتیاز قابل قبول: کلیه شرکت‌کنندگان در مناقصه پس از ارزیابی کیفی، در صورت کسب حداقل امتیاز ۶۰ طبق توضیحات مندرج در دفترچه ارزیابی کیفی، مجاز به شرکت در مراحل بعدی فرآیند مناقصه می باشند. روش ارزیابی به صورت وزنی وبر اساس امتیازات تعیین شده می باشد.

تذکر مهم: اشخاصی که در استعلام ارزیابی پیشین نسبت به ارسال اسناد ارزیابی اقدام نموده‌اند، نیازی به ارسال مجدد اسناد ندارند ولازم است با توجه به تجدید استعلام ارزیابی ضمن تطبیق شرایط، تنها در صورتی که نیاز به ارسال اسناد تکمیلی باشد، اسناد تکمیلی را به همراه دفترچه تجدید ارزیابی پس از امضاء و مهر مجاز ارسال نمایند.

۷)تاریخ، مهلت و نشانی محل دریافت اسناد ارزیابی: مهلت دریافت اسناد، از تاریخ درج آگهی نوبت اول لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۰۴/۰۹/۱۳۹۸ وبه یکی از صورت های زیر می‌باشد‌

نحوه دریافت اسناد: اسناد ارزیابی کیفی در تارنمای شرکت ملی صنایع پتروشیمی به آدرس www.nipc.ir در دسترس وقابل دریافت می باشد. متقاضیان در صورت دریافت اسناد از طریق تارنمای فوق لازم است مراتب آمادگی خود را جهت شرکت در فرآیند ارزیابی کیفی به طور کتبی به مدیریت طرح های مناقصه‌گزار به شماره دورنگار :۸۸۰۶۶۳۹۵ اعلام نمایند، در غیراین صورت مناقصه‌گزار مسئولیتی در ارایه اطلاعات بعدی و تغییر احتمالی در شرایط مناقصه و مواعد زمانی به متقاضی نخواهد داشت.

-متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس مناقصه‌گزار، طبقه هشتم غربی، امورپیمان‌ها و قراردادهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی (شماره تماس:۸۴۹۹۳۸۰۵ و دور نگار: ۸۸۰۶۲۱۱۴) و با ارایه معرفی نامه و اصل کارت ملی، نسبت به دریافت اسناد ارزیابی اقدام نمایند.

این آگهی در پایگاه های اطلاع رسانی مناقصات  () با کد فراخوان قابل رؤیت و دریافت می‌باشد.

۸)تاریخ، مهلت و نشانی محل تحویل اسناد: مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۸/۰۹/۱۳۹۸ به آدرس مناقصه‌گزار، طبقه یازدهم شرقی، دفتر کمیسیون مناقصات / معاملات می باشد.

۹)مشخصات موضوع مناقصه: خدمات موضوع بند ۳ این فراخوان با انجام کارهای مهندسی تفصیلی، تامین تجهیزات و مصالح، احداث و راه اندازی بر اساس ضوابط و استانداردها و مطابق با نقشه ها می باشد.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی