ثبت‌نام برای «آب‌سوز کردن خودرو‌های بنزینی» آغاز شد!

ثبت‌نام برای «آب‌سوز کردن خودرو‌های بنزینی» آغاز شد! پس از گذشته حدود سه سال از اعلام مختصات ابتدایی سامانه آب‌سوز که امکان استفاده از «آب» به جای بنزین را فراهم می‌کند، دست‌اندرکاران این پروژه، ثبت‌نام از متقاضیان برای نسب سامانه آب‌سوز بر روی خودرو‌های شخصی را آغاز کرده‌اند. به گزارش تسنیم، پیش از این در […]

ثبت‌نام برای «آب‌سوز کردن خودرو‌های بنزینی» آغاز شد!

پس از گذشته حدود سه سال از اعلام مختصات ابتدایی سامانه آب‌سوز که امکان استفاده از «آب» به جای بنزین را فراهم می‌کند، دست‌اندرکاران این پروژه، ثبت‌نام از متقاضیان برای نسب سامانه آب‌سوز بر روی خودرو‌های شخصی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، پیش از این در قالب میزگردی، میزبان یکی از مبتکران کشورمان بودیم که موفق به ابداع سامانه‌ای شده است که با نصب بر روی خودرو‌های مختلف، امکان استفاده از «آب» به جای بنزین را فراهم می‌کند!

«آب‌سوز» کردن خودروها، اختراعی است که به‌گفته این مخترع می‌تواند منجر به ایجاد تحولی اساسی در دنیا و در حوزه حمل‌ونقل شود.

دست‌اندرکاران این پروژه اعلام کرده‌اند نصب سامانه آب‌سوز بر روی خودرو‌های شخصی در ابتدا به صورت ۵۰ درصد آب و ۵۰ درصد بنزین خواهد بود که در فاز‌های بعدی سامانه‌های ۷۵ درصد و نهایتاً صددرصد ارائه خواهد شد و ثبت‌نام برای نصب سامانه آب‌سوز از طریق آدرس http: //absooz.com/reg در دسترس متقاضیان است.