بهره‌مندی از راهكارهای کمیته جوانان برای خلق دانش و فناوری‌های كاربردی

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب تأکید کرد بهره‌مندی از راهكارهای کمیته جوانان برای خلق دانش و فناوری‌های كاربردی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با توجه به توانایی و خلاقیت جوانان در نظر داریم با برگزاری جلسات دوره‌ای در مدیریت‌ها و تشكیل كارگروه‌های تخصصی، ایده‌ها، نظرها و انتقادهای آنها را در زمینه شناسایی مشكلات سازمان […]

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب تأکید کرد

بهره‌مندی از راهكارهای کمیته جوانان برای خلق دانش و فناوری‌های كاربردی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با توجه به توانایی و خلاقیت جوانان در نظر داریم با برگزاری جلسات دوره‌ای در مدیریت‌ها و تشكیل كارگروه‌های تخصصی، ایده‌ها، نظرها و انتقادهای آنها را در زمینه شناسایی مشكلات سازمان دریافت و از راهكارهای ارائه شده در جهت خلق دانش و فناوری‌های كاربردی استفاده كنیم.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده، احمد محمدی در نخستین جلسه از سلسله جلسات هم‌اندیشی جوانان در مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه این گروه قشر تأثیرگذاری به خصوص در صنعت مهم و حیاتی نفت هستند، اظهار کرد: جوانان آموزش دیده،‌ با انگیزه در صدر سرمایه‌های سازمان قرار دارند و باید به آنها افتخار كرد.

وی با بیان اینكه توان تولید ما بیش از میزان فعلی است، تأکید كرد: اگر بخواهیم به سمت تعالی حركت كنیم و به آنچه مطلوب سازمان است برسیم باید از ظرفیت جوانان استفاده شود.

سعید كوتی، مدیر تولید شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز اظهار كرد: این مدیریت ۶۲ کارمند جوان در رده سنی زیر ۳۵ سال دارد كه همه آنها از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر كشور هستند و با كسب تجربه همكاران باسابقه، آینده روشنی را برای سازمان رقم خواهند زد.

دستیار جوان مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این نشست ضمن تأکید بر توجه هر چه بیشتر به قشر متفکر و با انگیزه جوانان در تمامی ‌بخش‌های سازمان، اهداف برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان را تشریح كرد.

میلاد عربلو افزود: این جلسات با هدف درک انتظارات و دغدغه‌های جوانان و همچنین بهره‌مندی از فکر و توان آنها در جهت بهبود عملکرد سازمانی و ارتقای بهره‌وری در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با مدیریت‌ها و ادارات مختلف برگزار خواهد شد.