طرح‌های مطالعاتی استقرار مدیریت خوردگی در مرحله عقد قرارداد

طرح‌های مطالعاتی استقرار مدیریت خوردگی در مرحله عقد قرارداد معاونت برنامه‌ریزی و تلفیق طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از آغاز طرح‌های مطالعاتی استقرار مدیریت‌خوردگی و بازرسی فنی در این شركت، در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی نفت، فراخوان‌ پژوهشی طرح‌های مطالعاتی استقرار مدیریت […]

طرح‌های مطالعاتی استقرار مدیریت خوردگی در مرحله عقد قرارداد

معاونت برنامه‌ریزی و تلفیق طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از آغاز طرح‌های مطالعاتی استقرار مدیریتخوردگی و بازرسی فنی در این شركت، در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی نفت، فراخوان‌ پژوهشی طرح‌های مطالعاتی استقرار مدیریت خوردگی و بازرسی فنی در شركت ملی نفت ایران در خرداد و تیرماه سال‌جاری انجام شد و متعاقب آن مشاوران انجام این طرح‌ها مشخص شدند.

رئیس كارگروه طرح استقرار مدیریت خوردگی و بازرسی فنی در شركت ملی نفت ایران در این باره گفت: انجام طرح‌های مطالعاتی ارتقای وضعیت «سیستم‌های حفاظت كاتدی»، «رنگ و پوشش»، «استفاده از ممانعت‌كننده‌های خوردگی» در بخش بالادستی تأسیسات نفت وگاز (خشكی و دریایی) و طرح پژوهشی تدوین دستورالعمل‌های ایمنی در فعالیت‌های بازرسی فنی و كنترل خوردگی به ترتیب به دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه صنعت نفت واگذار شد و به زودی قراردادهای مربوطه منعقد می‌شود.

هادی ابراهیم فتح‌آبادی افزود: هدف اصلی انجام این طرح‌های مطالعاتی در وهله اول، ارتقای وضعیت كیفی سیستم‌های حفاظتی تأسیسات بخش بالادستی در شركت ملی نفت ایران و در وهله دوم، ایجاد ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه، آموزش فنی پرسنل و … بوده است.

به گفته وی، مدت زمان اجرای این طرح‌های پژوهشی، شش ماه است که تحت نظارت كارگروه طرح استقرار مدیریت خوردگی و بازرسی فنی و مدیریت پژوهش و فناوری شركت ملی نفت ایران انجام می‌شود.