حضور یک هزار تنی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در بورس کالا

حضور یک هزار تنی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در بورس کالا تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز شاهد عرضه ۱۲ هزار و ۳۹۰ تن جو دامی، شکر سفید و کنجاله سویا پرک بود. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، در این روز۱۱ هزار و ۴۳۵ تن […]

حضور یک هزار تنی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در بورس کالا

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز شاهد عرضه ۱۲ هزار و ۳۹۰ تن جو دامی، شکر سفید و کنجاله سویا پرک بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، در این روز۱۱ هزار و ۴۳۵ تن جو دامی استان‌های مرکزی، ایلام، فارس، کرمانشاه، گلستان و اصفهان در قالب طرح قیمت تضمینی، ۱۵۰ تن جو دامی روسیه، ۲۰۰ تن جو دامی همدان، ۱۰۰ تن کنجاله سویا کرمانشاه، ۱۰۵ تن کنجاله سویا آرژانتین و ۴۰۰ تن شکرسفید کارخانه‌های دعبل، امیرکبیر، فارابی و دهخدا در این تالار عرضه شد.

براساس این گزارش، تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد عرضه ۳۲ هزار و۱۹۷ تن انواع قیر، مواد پلیمری و وکیوم باتوم بود.

این گزارش حاکی است، ۷ هزار و ۶۰۰ تن انواع قیر و ۵۰ تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد.

 

تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این روز عرضه ۴۸ تن میلگرد ۱۲ شرکت ذوب آهن اصفهان و یک هزار و ۱۰۰ تن ورق گرم شرکت نورد و تولید قطعات فولادی، ۲۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹٫۸ شرکت ایرالکو و ۲۵کیلوگرم شمش طلای معدن زرشوران و استحصال مواد معدنی تخت سلیمان را تجربه کرد.