کارشناسان بازرگانی اتریش برای آموزش بازرگانان ایرانی به تهران می‌آیند

رییس اتاق بازرگانی تهران کارشناسان بازرگانی اتریش برای آموزش بازرگانان ایرانی به تهران می‌آیند رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: براساس قراردادی که اخیراً با مرکز آموزش WIFI وابسته به اتاق بازرگانی اتریش منعقد شده است از هفته آینده کارشناسان این مرکز برای آموزش بازرگانان ایرانی به تهران می‌آیند. به گزارش پانا، مسعود خوانساری اظهار کرد: […]

رییس اتاق بازرگانی تهران

کارشناسان بازرگانی اتریش برای آموزش بازرگانان ایرانی به تهران می‌آیند

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: براساس قراردادی که اخیراً با مرکز آموزش WIFI وابسته به اتاق بازرگانی اتریش منعقد شده است از هفته آینده کارشناسان این مرکز برای آموزش بازرگانان ایرانی به تهران می‌آیند.

به گزارش پانا، مسعود خوانساری اظهار کرد: سال گذشته از نظر اقتصادی سال سختی را گذراندیم، اما در سال‌جاری پیش‌بینی‌‌ها از بهبود شرایط اقتصادی و دستیابی به رشد اقتصادی ۴تا۵ درصدی تا پایان سال را داریم.

وی افزود: فرصت خوبی بعد از برجام برای فعالان اقتصادی پیش آمده تا با گشایشی که در روابط با سایر کشور‌ها به وجود آمده مشکلات موجود را حل کنیم.

رییس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: در شرایط فعلی مجلس اعتدالی سر کار آمده‌ و امیدواریم که مطالبات بخش خصوصی را از مجلس و دولت دریافت کنیم.

خوانساری تصریح کرد: با یک صدا شدن مطالبات بخش خصوصی امکان پیگیری این موضوعات از دولت و مجلس وجود دارد به‌طوری که دولت و مجلس اعلام آمادگی کرده‌ است تا اگر ما پیشنهادی به آن‌ها ارایه دهیم پاسخگو باشند.

وی اظهار کرد: در اتاق بازرگانی تهران تلاش شده است تا مشکلات اقتصادی فعالان بخش خصوصی استخراج شود و در این ارتباط اطلاعیه‌ای با موضوعات و مشکلات مالیات تأمین اجتماعی، دست‌اندازی دولت بر اقتصادی و بزرگ بودن دولت تهیه کرده و آن را به دولت ارایه دادیم.

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: از فعالان بخش خصوصی تقاضا می‌شود تا همکاری و مشارکت خود را با اتاق بازرگانی افزایش داده تا از این طریق بتوانیم مطالبات، موانع و مشکلات موجود را از دولت پیگیری کنیم.

خوانساری ادامه داد: اتاق تهران آمادگی دارد تا پیشنهادات بخش خصوصی را مورد بررسی قرار دهد و آن را به دولت و مجلس ارایه کند.

 

وی تأکید کرد: در مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران فعالیت‌های متعددی آغاز شده است و براساس قراردادی که با کارشناسان WIFI اتریش منعقد شده است از هفته آینده به تهران می‌آیند تا با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم کار آموزشی خود را در ارتباط با فعالین تشکل‌ها آغاز کنند.