امضای تفاهم‌نامه همکاری میان نفت خزر و دانشگاه علم و فناوری مازندران

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان نفت خزر و دانشگاه علم و فناوری مازندران شرکت نفت خزر و دانشگاه علم و فناوری مازندران به‌منظور همکاری‌های فناورانه، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.   به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت نفت خزر، این تفاهم‌نامه را علی اصولی، مدیرعامل شرکت نفت خزر و حمید محمدزاده، رئیس دانشگاه علم و فناوری […]

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان نفت خزر و دانشگاه علم و فناوری مازندران

شرکت نفت خزر و دانشگاه علم و فناوری مازندران به‌منظور همکاری‌های فناورانه، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت نفت خزر، این تفاهم‌نامه را علی اصولی، مدیرعامل شرکت نفت خزر و حمید محمدزاده، رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران امضاء کردند.

اصولی در آیین امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه علم و فناوری مازندران اظهار کرد: شرکت نفت خزر قصد دارد افزون بر فعالیت‌های عملیاتی، فنی و مهندسی، برای کاهش ریسک‌های عملیاتی و بالا بردن و غنی‌سازی فعالیت‌های ملی و پژوهشی و نیز کم کردن هزینه‌های جانبی، فعالیت‌های خود را عالمانه‌تر و آگاهانه‌تر به انجام برساند.

وی افزود: پیگیری و پیشبرد این تفاهم‌نامه در راستای انتقال فعالیت‌های میدانی صنعت نفت در دریای خزر و انتقال تجربه‌های علمی‌و تئوریک دانشگاه علم و فناوری مازندران و همچنین همکاری و نتیجه‌گیری برای بهره‌وری بیشتر در راستای فعالیت‌های عملیاتی صنعت نفت مؤثر خواهد بود.

در همین حال، حمید محمدزاده، رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران اظهار کرد: امیدوارم این تفاهم‌نامه به فعالیت‌های اجرایی بینجامد و شرکت نفت خزر که نیازمند مباحث مختلف علمی‌و تخصصی برای اکتشاف، استخراج و فعالیت نفتی در دریای خزر است، بتواند از آن استفاده کند.