گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی برگزار شد دومین گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و شرکت بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای ارتقای کیفیت خدمات، در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بیمه آسیا، مهدی شریفی، عضو هیأت مدیره و معاون فنی […]
گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی برگزار شد
دومین گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و شرکت بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای ارتقای کیفیت خدمات، در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بیمه آسیا، مهدی شریفی، عضو هیأت مدیره و معاون فنی مدیر عامل در بیمههای اشخاص و مسؤولیت بیمه آسیا در گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی، با اشاره به ارتباط خوب و موثر بیمه آسیا با بیمهگذاران اشاره کرد و اظهار داشت: پرداخت به موقع و سریع هزینهها و شفافیت نحوه انجام پرداختها، از جمله مزایای خدمات ارائه شده از سوی بیمه آسیا است. وی افزود: آنلاین بودن مراکز درمانی و بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه آسیا از یکسو و تسویه به موقع و سریع هزینهها با این مراکز، رضایت مراکز درمانی و بیمارستانها از بیمه آسیا و ارائه خدمات مطلوب را به دنبال داشته است. این گزارش میافزاید، در پنل تخصصی این گردهمایی، معاون مدیر کل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی و مدیر بیمههای درمان بیمه آسیا طی سخنانی به سؤالات و ابهامات رابطین سازمان امور مالیاتی در خصوص قرارداد بیمه ای پاسخ داده و پیشنهادهای ارائه شده را مورد بررسی قرار دادند. مدیر بیمههای عمرو حوادث بیمه آسیا نیز در این پنل تخصصی، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد افزایش سقف تعهدات بیمهنامه عمر و حادثه، ویژگیهای بیمهنامه جدید بیمه آسیا تحت عنوان بیمهنامه «طرح لبخند» را تشریح کرد. گفتنی است، دومین گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و مدیران بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای ارتقای کیفیت خدمات، با حضور مدیران و رابطین بیمه آسیا و نیز مدیران سازمان امور مالیاتی در هتل پارسیس مشهد مقدس برگزار شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.