میثاق‌نامه تولید روزانه ۲ هزار دستگاه خودروی بدون کسری

توسط مدیر ایران‌خودرو و قطعه‌سازان امضاء شد میثاق‌نامه تولید روزانه ۲ هزار دستگاه خودروی بدون کسری به منظور تحقق هدف تأمین و تولید روزانه دو هزار دستگاه خودروی بدون کسری، میثاق‌نامه‌ای میان مدیرعامل ایران‌خودرو و پیشکسوتان زنجیره ساخت و تأمین امضاء شد. به گزارش مناقصه‌مزایده  به نقل از ایکوپرس، میثاق‌نامه‌ای به امضای ۷۰ نفر از […]

توسط مدیر ایران‌خودرو و قطعه‌سازان امضاء شد

میثاقنامه تولید روزانه ۲ هزار دستگاه خودروی بدون کسری

به منظور تحقق هدف تأمین و تولید روزانه دو هزار دستگاه خودروی بدون کسری، میثاقنامه‌ای میان مدیرعامل ایران‌خودرو و پیشکسوتان زنجیره ساخت و تأمین امضاء شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده  به نقل از ایکوپرس، میثاق‌نامهای به امضای ۷۰ نفر از تأمین‌کننده و قطعه‌سازان اصلی خطوط تولید ایران‌خودرو رسید که این تعداد، تأمین حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد قطعات مورد نیاز ایران‌خودرو را برعهده دارند.

در این میثاقنامه آمده است: ما تلاش‌گران و پیشکسوتان تأمین و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با یکدیگر پیمان می‌بندیم که با عزم و اراده راسخ، توان مدیریتی و کارشناسی خود را به خدمت گرفته و در جهت تأمین و تولید روزانه حداقل دو هزار دستگاه خودرو از ۹ آذرماه همت گماریم.

فرشاد مقیمی، ‌مدیرعامل ایران‌خودرو با اشاره به عزم این خودروساز برای افزایش شمارگان تولید خودروی کامل و بدون کسری گفت: با همدلی سازندگان و تأمین و تدارک به موقع تولید این شرکت از دی‌ماه به تولید روزانه دو هزاردستگاه و از بهمن‌ماه به روزانه ۲۴۰۰ دستگاه خواهد رسید.

وی تأکید کرد: با تحقق افزایش شمارگان تولید روزانه خودروی کامل و بدون کسری و افزایش عرضه به بازار، قیمت‌های بازار نیز براساس نظام عرضه و تقاضا به شرایط متعادلی خواهد رسید.

 

وی جلوگیری از توقف خطوط تولید و حفظ و ارتقای کیفیت قطعات و محصولات را سرفصل برنامه‌های ایران‌خودرو عنوان کرد و افزود: خطوط تولید با همدلی شما بسیجیان عرصه صنعت و تأمین به موقع، متوقف نخواهد شد و به عهدی که با هم بسته‌ایم پایبند خواهیم بود.

مقیمی ‌با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی قطعات از مهم‌ترین شروط توسعه همکاری با سازندگان است، خاطرنشان کرد: با بازرسی‌ها و نظارت‌های دقیق اجازه ورود قطعات بی‌کیفیت به خطوط تولید را نخواهیم داد و در این زمینه با هیچ سازنده‌ای مماشات نخواهیم کرد.

مدیرعامل ایران‌خودرو بیان کرد: برنامه این خودروساز توسعه محصولات با نشان ایرانی با استفاده از توان قطعه‌سازان و جوانان نخبه است و محصول جدید برپایه پلتفرم ۳۰۱ با آرم و نشان ایران‌خودرو به بازار معرفی خواهد شد.

وی با تأکید بر حضور فعال‌تر ایران‌خودرو در بازار لوازم یدکی قطعات خودرو اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری خوب قطعه‌سازان به دنبال کسب سهم بیشتری در بازار قطعات لوازم یدکی هستیم.

مقیمی‌ یادآورشد: با همت بلند سازندگان، خودرو‌های ناقص کف پارکینگ هم‌اکنون به کمتر از ۲۴ هزار دستگاه رسیده و این تعداد طبق برنامه تا ۱۵ آذرماه به کم‌تر ۱۵ هزار دستگاه و در دی‌ماه سال‌جاری به صفر خواهد رسید.