تعمیر و تكمیل ۲۳ حلقه چاه‌های نفتی در مناطق نفت‌خیز جنوب

تعمیر و تكمیل ۲۳ حلقه چاه‌های نفتی در مناطق نفت‌خیز جنوب رئیس دستگاه حفاری ۲۴ فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران از تحقق تعمیر و تکمیل ۲۳ حلقه چاه‌های نفتی با کاربست این دستگاه در گستره عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری، مسلم اسکندری گفت: این […]

تعمیر و تكمیل ۲۳ حلقه چاه‌های نفتی در مناطق نفت‌خیز جنوب

رئیس دستگاه حفاری ۲۴ فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران از تحقق تعمیر و تکمیل ۲۳ حلقه چاه‌های نفتی با کاربست این دستگاه در گستره عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری، مسلم اسکندری گفت: این دستگاه حفاری با یک هزار اسب‌بخار توان اوایل سال ۱۳۹۰ به ناوگان شرکت پیوست و تمرکز آن از ابتدا بر روی چاه‌های تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: براساس مستندات مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران، دستگاه ۲۴ فتح در تعمیر چاه‌ها در میادین نفتی اهواز، منصوری، آبتیمور، شادگان، رامشیر، پارسی، لالی، رگ سفید و گچساران در حوزه مسؤولیت شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، مسجدسلیمان، آغاجاری و گچساران نقش مؤثری ایفاء کرده است.

اسکندری متراژ حفاری چاه‌های را هفت هزار و ۷۷۶ متر عنوان و اظهار کرد: تعمیر چاه‌های در حال بهره‌برداری نقش اساسی در تحقق برنامه‌های تولید دارد.

رئیس دستگاه حفاری ۲۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این دستگاه هم‌اینک در حال تعمیر یک حلقه چاه در میدان نفتی اهواز است، گفت: همکاری میان کارکنان دستگاه، ارائه کار کیفی و بدون حادثه را موجب شده است.

***