آگهی تجدید مناقصه عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد، مناقصه عمومی واگذاری خدمات خودرویی مأموریت های درون شهری و برون شهری (آژانس) مرکز بهداشت همدان به میزان ۷۰۰۰ساعت و ۶۰۰۰۰ کیلومتر ماهیانه به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۷۷ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از کلیه آژانسها یا شرکتهایی […]
آگهی تجدید مناقصه عمومی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد، مناقصه عمومی واگذاری خدمات خودرویی مأموریت های درون شهری و برون شهری (آژانس) مرکز بهداشت همدان به میزان ۷۰۰۰ساعت و ۶۰۰۰۰ کیلومتر ماهیانه به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۷۷ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از کلیه آژانسها یا شرکتهایی که دارای مجوز مسافربری درون شهری و برون شهری و نیز دارای تجربه و سوابق کافی و مفید در امور مربوطه میباشند واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از ۱۰/۰۹/۱۳۹۸ لغایت ۱۶/۰۹/۱۳۹۸
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از ۱۷/۰۹/۱۳۹۸ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۶/۰۹/۱۳۹۸
زمان بازگشایی پاکتها در سامانه: روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۹/۱۳۹۸ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
تضمین شرکت مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۵۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقاً به نام موضوع مناقصه) به استثناء بانک اقتصاد نوین یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس همدان، بلوار آیت ا… کاشانی، ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.
شرکتکنندگان در مناقصه باید جهت دریافت هر یک از اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه گران محترم از این طریق امکان پذیر میباشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.