فراخوان مناقصه عمومي يك مرحله اي واگذاري امور اياب و ذهاب پرسنل بيمارستان وليعصر عج و امورحمل و نقل درون شهري و برون شهري مركز بهداشت شهرستان اراك (۴۰و۴۱- ۹۸) دانشگاه علوم پزشكي اراك در نظر دارد مناقصه عمومي واگذاري امور اياب و ذهاب پرسنل بيمارستان وليعصر (عج) و امورحمل و نقل درون شهري […]
فراخوان مناقصه عمومي يك مرحله اي واگذاري امور اياب و ذهاب پرسنل بيمارستان وليعصر عج و امورحمل و نقل درون شهري و برون شهري مركز بهداشت شهرستان اراك (۴۰و۴۱- ۹۸)
دانشگاه علوم پزشكي اراك در نظر دارد مناقصه عمومي واگذاري امور اياب و ذهاب پرسنل بيمارستان وليعصر (عج) و امورحمل و نقل درون شهري و برون شهري مركز بهداشت شهرستان اراك را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارایه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها ازطريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس
www.setadiran.ir
انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشاراسناد مناقصات در سامانه مورخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۸مي باشد.
مهلت زماني دريافت اسناد مناقصات ازسايت: تا روز پنجشنبه مورخ۱۴/۰۹/۱۳۹۸
مهلت زماني ارایه پيشنهادات مناقصات: روز يكشنبه مورخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۸
زمان بازگشايي پاكت هاي مناقصات: ساعت ۹:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۹/۱۳۹۸
مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:
۱- اياب و ذهاب بيمارستان وليعصر (عج): ۲۳۰٫۱۱۲٫۰۰۰ ريال
۲- حمل و نقل درون شهري و برون شهري مركز بهداشت شهرستان اراك:۸۲۷٫۳۴۰٫۰۰۰ ريال
نمايندگان شركت كنندگان در مناقصه مي توانند در جلسه بازگشايي پاكات حضور بهم رسانند
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارایه پاكت هاي الف: آدرس اراك، خيابان شهيد شيرودي، خيابان اعلم الهدي، جنب بيمارستان امير كبير اراك، ستاد دانشگاه علوم پزشكي اراك، امور حقوقي و قراردادها و تلفن: ۳۳۱۳۰۲۵۲-۰۸۶
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مركز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱
دفتر ثبت نام: ۳۳۲۴۵۲۴۸-۰۸۶
آگهی مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نظر دارد تعداد نه دستگاه خودروی قابل شماره گذاری را از طریق مزایدهعمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir به فروش برساند. لذا از متقاضیان واجدشرایط (مطابق با اسناد مزایده) جهت شرکت دعوت به عمل میآید. ۱- مبلغ تضمین شرکت در مزایده: سپرده شرکت […]
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
دیدگاه بسته شده است.