انتصاب مشاور جدید مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس

انتصاب مشاور جدید مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس مرتضی شهیدزاده، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی حکمی حجت‌الاسلام‌سیدمحمدسادات‌ابراهیمی را به عنوان مشاور جدید مدیرعامل این بانک در امور مجلس شورای اسلامی تعیین کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مراسم تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل در امور مجلس، با حضور مسعود‌شریفات، مدیر امور حوزه مدیریت بانک […]

انتصاب مشاور جدید مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس

مرتضی شهیدزاده، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی حکمی حجت‌الاسلام‌سیدمحمدسادات‌ابراهیمی را به عنوان مشاور جدید مدیرعامل این بانک در امور مجلس شورای اسلامی تعیین کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مراسم تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل در امور مجلس، با حضور مسعود‌شریفات، مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد.

بنابر اعلام بانک کشاورزی، طی این مراسم مسعود‌شریفات ضمن تشریح جایگاه مجلس شورای اسلامی و نوع ارتباط و تعامل این بانک با قوه مقننه کشور در راستای توسعه بخش کشاورزی، از زحمات و خدمات احمد‌ناصری‌گهر تشکر و قدردانی و با اهدای حکم مدیرعامل بانک کشاورزی، حجت‌الاسلام‌سیدمحمد‌سادات‌ابراهیمی را به سمت مشاور جدید مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس تعیین کرد.

 

حجت‌الاسلام‌سید‌محمد‌سادات‌ابراهیمی، نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده است.