لزوم همکاری بخش‌خصوصی با دولت برای توسعه کسب‌وکار

لزوم همکاری بخش‌خصوصی با دولت برای توسعه کسب‌وکار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری بخش‌خصوصی و اپراتورها می‌توانیم از سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارها حمایت کنیم که خوشبختانه این موضوع در پست نیز در حال انجام است. محمدجواد آذری‌جهرمی، ‌وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به فعالیت‌های این وزارتخانه […]

لزوم همکاری بخش‌خصوصی با دولت برای توسعه کسب‌وکار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری بخش‌خصوصی و اپراتورها می‌توانیم از سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارها حمایت کنیم که خوشبختانه این موضوع در پست نیز در حال انجام است.

محمدجواد آذری‌جهرمی، ‌وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به فعالیت‌های این وزارتخانه در راستای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی گفت: این موضوع را نباید فراموش کنیم که در خصوصی‌سازی و ارتقای کیفیت، دولت بازیگر خوبی نیست و نمی‌تواند خرق عادت کند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری بخش‌خصوصی و اپراتورها در برطرف کردن بسیاری از نیاز‌های مردم، اضافه کرد: استارت‌آپ‌ها نیز در این حوزه فعال شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با همکاری بخش‌خصوصی و اپراتورها می‌توانیم از سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارها حمایت کنیم که خوشبختانه این موضوع در پست نیز در حال انجام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خدمات بهتری با همکاری بخش‌خصوصی و اپراتور‌ها به مردم ارائه شده و میزان رضایت از فعالیت‌های نهادهای ارتباطی به‌خصوص توسط پست بیشتر می‌شود.