نقش پررنگ چین و هند در بازارهای صادراتی پلیوینیل کلراید انتظار میرود چین و هند به عنوان دو بازار کلیدی پلیوینیل کلراید با برچیدن تعرفههای ضد دامپینگ بر پیویسی وارداتی و گشودن درها به روی جریان تجارت آزاد نقش مهمی را در بازارهای صادراتی این محصول ایفاء کنند. به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، […]
نقش پررنگ چین و هند در بازارهای صادراتی پلیوینیل کلراید
انتظار میرود چین و هند به عنوان دو بازار کلیدی پلیوینیل کلراید با برچیدن تعرفههای ضد دامپینگ بر پیویسی وارداتی و گشودن درها به روی جریان تجارت آزاد نقش مهمی را در بازارهای صادراتی این محصول ایفاء کنند.
به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، انتظار میرود چین و هند به عنوان دو بازار کلیدی پلیوینیل کلراید یا پیویسی (PVC)، با برچیدن تعرفههای ضددامپینگ (antidumping duties) بر پیویسی وارداتی از بسیاری از مناطق و گشودن درها به روی جریان تجارت آزاد، در طول سال ۲۰۲۰ میلادی نقش مهمی را در بازارهای صادراتی این محصول ایفاء کنند.
وزارت تجارت چین در ماه اکتبر اعلام کرد که تعرفههای ضد دامپینگ بر واردات پیویسی از ایالات متحده، تایوان، ژاپن و کرهجنوبی از اواخر ماه سپتامبر برچیده شده بود.
منابع بازار میگویند: تولیدکنندگان پیویسی آسیا ممکن است محمولههای اضافی خود را روانه بازار چین کنند. به ویژه آن که به دنبال برچیده شدن تعرفههای ضد دامپینگ بر واردات از چند منطقه شامل اتحادیه اروپا، ژاپن، مالزی و اندونزی در ماه ژوئیه، رقابت در مقاصد صادراتی دیگر مانند هند بالا گرفته است.
هند نیاز دارد برای تأمین تقاضای بازار داخلی، سالانه دو میلیون تن پیویسی وارد کند. برنامه دولت برای افزایش عرضه پلیوینیل کلراید، با هدف تولید لولههای پلاستیکی به منظور تضمین عرضه آب آشامیدنی سالم در مناطق روستایی این کشور اجرایی میشود. موضوعی که طبیعتاً رشد بیشتر تقاضا را در پی خواهد داشت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.