ارتقای تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران‌زمین

ارتقای تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران‌زمین طی سال‌های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین برگزار شد. در دوره‌های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره‌مند شوند. امسال نیز همانند سال‌های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین افتتاح شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

ارتقای تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران‌زمین

طی سال‌های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین برگزار شد. در دوره‌های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره‌مند شوند. امسال نیز همانند سال‌های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین افتتاح شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک ایران‌زمین، فرید جهانبخش، مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران‌زمین، درخصوص اهمیت باشگاه مشتریان گفت: همان‌طور که می‌دانید بانک ایران‌زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تأمین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مؤلفه‌های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است. جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران‌زمین از سال ۹۵ شروع کرده است. وی درخصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره‌های قبل دارد این است که مشتریان می‌توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.