بمب‌گذاری در تهران و سایر استان‌ها خنثی شد

    وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سلسله بمب‌گذاری‌هایی در مناطق متعدد در عمق کشور و به‌طور مشخص برای مناسبت‌های پیش‌رو تدارک دیده شده بود که خنثی و تروریست‌‌ها بازداشت شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، وزارت اطلاعات درباره خنثی‌سازی اقدام شیطانی تروریست‌های تکفیری در تهران اطلاعیه‌ای به شرح زیر […]

    وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سلسله بمب‌گذاری‌هایی در مناطق متعدد در عمق کشور و به‌طور مشخص برای مناسبت‌های پیش‌رو تدارک دیده شده بود که خنثی و تروریست‌‌ها بازداشت شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، وزارت اطلاعات درباره خنثی‌سازی اقدام شیطانی تروریست‌های تکفیری در تهران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

با ادعیه مردم روزه‌دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های تروریستی گروه‌های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه‌کبری‌(س) کشف و خنثی شد.

در طرح جنایتکارانه گروهک ضداسلامی تروریستی تکفیری، سلسله بمب‌گذاری‌هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت‌های پیش‌رو تدارک دیده شده بود که با توکل و توسل و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست‌های تکفیری خنثی‌سازی شد، تروریست‌ها بازداشت شدند و تعداد بمب‌های آماده انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه انفجاری کشف و ضبط گردید.

با توجه به ادامه داشتن تحقیقات میدانی در داخل و خارج از کشور و استمرار بازجویی از تروریست‌ها، اطلاعات تکمیلی به محض فراهم شدن شرایط حفاظتی، به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

 

سربازان گمنام امام زمان (عج) برای ادامه مسیر، شدیداً نیازمند ادعیه ی مردم روزه‌دار، به‌ویژه در لیالی قدر هستند.