بروجردی: آزادی فلوجه آغاز افول داعش است

بروجردی: آزادی فلوجه آغاز افول داعش است رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آزادی فلوجه را آغاز افول داعش عنوان کرد. علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وقایع اخیر بحرین گفت: دیکتاتوری در بحرین زیر سایه حمایت کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر در حال وقوع است. رییس ‌کمیسیون امنیت […]

بروجردی: آزادی فلوجه آغاز افول داعش است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آزادی فلوجه را آغاز افول داعش عنوان کرد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وقایع اخیر بحرین گفت: دیکتاتوری در بحرین زیر سایه حمایت کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر در حال وقوع است.

رییس ‌کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: حق انتخاب در همه دنیا قابل پذیرش است اما در بحرین این معاهده اولیه مورد بی‌توجهی است و کشورهای شورای همکاری به ویژه رژیم سعودی هم در مقابل دست‌های خالی معترضان بحرینی سلاح سنگین به بحرین می‌دهند.

وی افزود: ظلم هیچگاه تداوم نمی‌یابد و اگر نتیجه‌بخش بود، رژیم جعلی صهیونیستی بعد از ۶۰ سال روی آرامش و ثبات را به خود می‌دید، بنابراین به هر میزان با دموکراسی مبارزه کنند ضعیف‌تر می‌شوند.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس دربخش دیگری از صحبت‌های خود در ارتباط با موفقیت‌های اخیر مقاومت و حشد‌الشعبی در عراق تصریح کرد: آزادی فلوجه آغاز افول داعش است و با توجه به این‌که این‌‌ها عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی آمریکا هستند، آزادی فلوجه به معنای شکست سیاست‌های آمریکا و هم‌پیمان‌های این کشور است.