جابه‌جایی مدیران عجیب و غریب است

جابه‌جایی مدیران عجیب و غریب است نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه جابه‌جایی مدیران در دولت یازدهم بسیار عجیب و غریب است. سیدحسین‌نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با مهر با انتقاد از تغییر شبانه رییس آموزش و پرورش ورامین اظهار داشت: بنده دو روز گذشته شنیدم که قرار است تغییر شبانه‌ای در آموزش و […]

جابه‌جایی مدیران عجیب و غریب است

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه جابه‌جایی مدیران در دولت یازدهم بسیار عجیب و غریب است.

سیدحسین‌نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با مهر با انتقاد از تغییر شبانه رییس آموزش و پرورش ورامین اظهار داشت: بنده دو روز گذشته شنیدم که قرار است تغییر شبانه‌ای در آموزش و پرورش ورامین صورت بگیرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: بلافاصله با رییس آموزش و پرورش ورامین صحبت کردم که موضوع تغییر یک شبه مدیریت در این اداره مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: به رییس آموزش و پرورش ورامین اعلام کردم که شما رییس این اداره هستید و باید بر سر کار حاضر شوید تا به صورت رسمی جایگزینی معرفی شود، اما وی اعلام کرد که تابع مقررات سازمانی است.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته هیچ هماهنگی برای تغییر رییس آموزش و پرورش ورامین صورت نگرفته است، ادامه داد: هیچ هماهنگی در این زمینه صورت نگرفته و دلیل تغییر رییس آموزش و پرورش ورامین را نمی‌دانم.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متأسفانه جابه‌جایی مدیران در دولت یازدهم بسیار عجیب و غریب است.

وی با تأکید بر این نکته که باید برای تغییر رییس آموزش و پرورش ورامین با مسؤولان شهرستانی هماهنگی لازم صورت می‌گرفت، گفت: متأسفانه در جابه‌جایی مدیران با مسؤولان شهرستانی هماهنگی نمی‌شود و ما در جریان موضوع قرار نداریم.

نقوی‌حسینی با اشاره به آغاز سازماندهی فرهنگیان برای سال آینده تحصیلی یادآور شد: امتحانات خردادماه به پایان رسیده و سازمان‌دهی سال آینده نیز در حال انجام است و این تغییر معنادار به نظر می‌رسد.

وی با انتقاد از ورود اغراض سیاسی در مسایل آموزش و پرورش گفت: متأسفانه اغراض سیاسی بر مسایل آموزشی حاکم است و دولت در سال آخر کاری خود قرار داشته و می‌خواهد ادارات را به ستادهای تبلیغاتی خود تبدیل کند و به همین خاطر شاهد تغییر مدیران ادارات هستیم.

 

نقوی‌حسینی متذکر شد: رییس آموزش و پرورش با مجموعه فرمانداری و مدیران شهرستانی و فرهنگیان ارتباطات خوبی داشت و امروز دلیل این جابه‌جایی مشخص نیست.