رفع ضعف‌های قانونی برای توسعه دانش‌بنیان‌ها در بازار داخلی

رفع ضعف‌های قانونی برای توسعه دانش‌بنیان‌ها در بازار داخلی عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ما همواره در صدد هستیم ضعف‌های قانونی شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای استفاده از محصولات دانش‌بنیان در بازار داخلی را رفع کنیم. به گزارش مهر، محمدصادق خیاطیان، عضو هیأت‌عامل صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی ارائه […]

رفع ضعف‌های قانونی برای توسعه دانش‌بنیان‌ها در بازار داخلی

عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ما همواره در صدد هستیم ضعف‌های قانونی شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای استفاده از محصولات دانش‌بنیان در بازار داخلی را رفع کنیم.

به گزارش مهر، محمدصادق خیاطیان، عضو هیأت‌عامل صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی ارائه نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی اظهار داشت: ما همواره درصدد هستیم شرایطی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم آوریم تا محصولات خود را به بازار داخل معرفی کنند.

وی افزود: امیدواریم یک زمانی شرایطی برای سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به وجود بیاید که تنها از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با تأکید بر اینکه ما همواره نیازمند ارائه ایده‌های جدید در حوزه‌های مختلف توسط شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم، گفت: ما از شرکت‌های دانش‌بنیان درخواست داریم تا در پروسه معرفی محصولات خود به بازار داخل، ضعف‌های قانونی را به ما متذکر شوند.

خیاطیان گفت: ما همواره در صدد هستیم ابزارهای تأمین مالی که تاکنون وجود نداشته را ایجاد کنیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند محصولات خود را به بازار برسانند.