راه‌اندازی ۴ سرویس جدید پیامکی بانک ایران زمین

راه‌اندازی ۴ سرویس جدید پیامکی بانک ایران زمین بانک ایران زمین اعلام‌کرد: این بانک در راستای توسعه خدمات و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی از ۴ سرویس پیامکی خود رونمایی کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، با اعلام مدیریت تولید و پشتیبانی نرم‌افزار بانک ایران زمین، این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و […]

راه‌اندازی ۴ سرویس جدید پیامکی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین اعلام‌کرد: این بانک در راستای توسعه خدمات و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی از ۴ سرویس پیامکی خود رونمایی کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، با اعلام مدیریت تولید و پشتیبانی نرم‌افزار بانک ایران زمین، این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور دسترسی هرچه بیش‌تر مشتریان به این خدمات اقدام به راه‌اندازی ۴ سرویس جدید پیامکی کرد.

بنابر اعلام این بانک، سرویس‌های پیام‌کوتاه بانک ایران زمین به مشتریان این امکان را می‌دهد که در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و بخشی از امور بانکی خود را از طریق این سیستم به انجام رسانند.

بانک ایران زمین توضیح‌داد: مشتریان این بانک می‌توانند با ارسال اعداد زیر به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ از امکانات این سامانه بهره‌مند شوند:

-دریافت آنی لینک دانلود همراه بانک ایران زمین- نسخه اندروید با ارسال عدد ۴ به شماره پیامک ۳۰۰۰۶۹۰۵

-دریافت آنی لینک دانلود همراه بانک ایران زمین- نسخه آیفون با ارسال عدد ۵ به شماره پیامک ۳۰۰۰۶۹۰۵

-دریافت آنی لینک دانلود همیار بانک ایران زمین با ارسال عدد ۶ به شماره پیامک ۳۰۰۰۶۹۰۵

 

-دریافت لینک اتصال به اینترنت بانک ایران زمین با ارسال عدد ۷ به شماره پیامک ۳۰۰۰۶۹۰۵