بانكداري ديجيتال، یکی از ابزارهای تحقق مشتري محوري است مديرعامل بانك صنعتومعدن گفت: بانكداری ديجيتال، یکی از ابزارهای تحقق مشتری محوری است؛ ما بايد به سمتوسويی برويم كه فراتر از انتظار مشتريان به آنها خدمات بدهيم. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک صنعت و معدن، حسين مهری كه در نشستي با عنوان تحول […]
بانكداري ديجيتال، یکی از ابزارهای تحقق مشتري محوري است
مديرعامل بانك صنعتومعدن گفت: بانكداری ديجيتال، یکی از ابزارهای تحقق مشتری محوری است؛ ما بايد به سمتوسويی برويم كه فراتر از انتظار مشتريان به آنها خدمات بدهيم. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک صنعت و معدن، حسين مهری كه در نشستي با عنوان تحول ديجيتال در بانك صنعتومعدن، با حضور مديران و كارشناسان اجراي پروژه بانكداري ديجيتال در اين بانك سخن میگفت، افزود: با توجه به تحولات عظيمیكه در حوزه فناوري در جهان در جريان است و همچنين شكلگيري نيازهاي پيچيده مشتريان شبكه بانكي،گذر از مدل بانكداري سنتي به بانكداري ديجيتال يك امر گريزناپذير است. مهري عنوان داشت: از لحاظ وجود اطلاعات و زيرساختهاي لازم اقدامات خوبي در كشور به انجام رسيده و لازم است با برقراري ارتباط بين سيستمهاي اطلاعاتي در سازمانهاي مختلف و ايجاد امكان دستيابي بانكها به اين اطلاعات، زمينه تجزيه و تحليل رفتار مشتريان و طراحي خدمات نوين بانكي در بستر بانكداري ديجيتال فراهم شود. مديرعامل بانك صنعت و معدن بيان داشت: در اقتصاد هوشمند، از مشتريمداري به سمت مشتريمحوري حركت میكنيم بهطوريكه مشتري، محور تمامیفعاليتهاي بانك میشود و همه فرآيندها و خدمات در بانك براساس خواست و نياز مشتري تعريف میگردد. اين مدير ارشد بانكي تصريح كرد: در بانكداري ديجيتال موضوع پيش بيني نياز و شناسايي ترجيحات مشتريان مطرح میشود بنابراين لازم استس با استفاده از نوآوري، فرهنگسازي و بهرهمندي از تكنولوژيهاي روز و با تكيه بر توانمندي تمامیكاركنان سازمان در تحقق اين پروژه مهم كوشا باشيم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.