۲۸۶۷ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان – عملیات اجرای لوله گذاری بخش ششم از خطوط فرعی شبکه توزیع آب شهر زاهدان

نوبت دوم تجدید فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه گران شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در نظر دارد به استناد قانون برگزاری مناقصات مصوب ۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه اجرایی بند (ج) از ماده (۱۲) قانون از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی، به منظور اجرای پروژه‌ای مطابق مشخصات زیر از کلیه پیمانکاران حقوقی واجد شرایط، […]

نوبت دوم

تجدید فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه گران

شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در نظر دارد به استناد قانون برگزاری مناقصات مصوب ۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه اجرایی بند (ج) از ماده (۱۲) قانون از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی، به منظور اجرای پروژه‌ای مطابق مشخصات زیر از کلیه پیمانکاران حقوقی واجد شرایط، جهت شرکت در ارزیابی کیفی دعوت به عمل می‌آورد.

۱-کارفرما: شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان.

۲-موضوع مناقصه: عملیات اجرای لوله گذاری بخش ششم از خطوط فرعی شبکه توزیع آب شهر زاهدان (محدوده بابائیان و پشت کارخانه نمک).

۳-دستگاه نظارت: شرکت مهندسین مشاور بند آب.

۴-مبلغ برآورد اولیه: ۲۰٫۹۹۹٫۳۵۴٫۸۹۰ (بیست میلیارد و نهصد و نود و نه میلیون و سیصد و پنجاه و چهار هزار و هشتصد و نود) ریال

۵-مدت اجرای کار:۹ (نه) ماه شمسی.

۶-رشته و پایه پیمانکار: اشخاص حقوقی دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته آب (حداقل پایه ۵).

۷-تاریخ و مهلت تهیه و تحویل استعلام ارزیابی کیفی:

مهلت تهیه استعلام ارزیابی کیفی پنج روز، پس از انتشار نوبت اول این آگهی می‌باشد.

مهلت تحویل استعلام ارزیابی کیفی چهارده روز پس از آخرین روز توزیع اسناد چهارده روز می‌باشد.

۸-نشانی تحویل استعلام ارزیابی:

زاهدان، بلوار قلنبر، شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، دفتر قراردادها، تلفن:۳۳۴۴۵۲۱۳-۰۵۴

 

لذا شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند پس از چاپ نوبت اول آگهی با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و یا پرداخت مبلغ ۵۰٫۰۰۰ (پنجاه‌هزار) ریال، استعلام ارزیابی کیفی را دریافت و با توجه به مندرجات اسناد ارزیابی و در مواعدزمانی مندرج در سامانه، مدارک لازم را مطابق با شرایط مندرج در اسناد تهیه و علاوه بر تحویل پاکت مدارک مربوطه به صورت فیزیکی به آدرس فوق، مدارک لازم را به صورت فایل‌های pdf در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.