تحویل ۱۰۶ هزار حلقه لاستیک به تاکسی و ون‌های شهر تهران

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد تحویل ۱۰۶ هزار حلقه لاستیک به تاکسی و ون‌های شهر تهران مدیر عامل سازمان مدیرت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تحویل ۱۰۶ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی به خودرو‌های ون و تاکسی‌های شهر تهران خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، […]

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد

تحویل ۱۰۶ هزار حلقه لاستیک به تاکسی و ون‌های شهر تهران

مدیر عامل سازمان مدیرت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تحویل ۱۰۶ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی به خودرو‌های ون و تاکسی‌های شهر تهران خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علیرضا قنادان با تبریک روز ملی حمل‌ونقل به خانواده بزرگ تاکسیران، گفت: رفتار قانون‌مدار جامعه تاکسیران باعث شده تا روند پیگیری مسائل و دغدغه‌های شما برای ما آسان شود.

وی محور سخنرانی خود را پاسخ به مسائل و دغدغه‌مندی‌های تاکسیرانان قرار داد و گفت: رفع چالش‌های پیش روی تاکسیرانان همواره از اولویت‌های سازمان بوده است و امروز در سالگرد تأسیس باشگاه رفاه تاکسیران مفتخریم به ارائه خدمت رفاهی به ۶۱ هزار تاکسیران که در یک سال گذشته در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

قنادان به تحویل بیش از ۱۰۶ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی اشاره کرد و افزود: ۱۰ هزار مورد آن مربوط به خودروهای ون بوده که با ۵۰ درصد تخفیف تحویل شده است و به جرأت می‌توان گفت، تهران تنها شهری در کشور است که نسبت به توزیع لاستیک تاکسی ون با نرخ دولتی اقدام کرده است.

وی بهره‌مندی بیش از چهار هزار نفر از تسهیلات اقساطی فرش، لوازم خانگی و لوازم یدکی را از دیگر خدمات رفاهی ارائه شده به تاکسیرانان برشمرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران، تداوم همکاری تاکسیرانان در جهت خدمت‌رسانی بیش از پیش به شهروندان را خواستار شد و ضمن تشریح شرایط تسهیلات ۵۰ میلیونی نوسازی و روند افزایش سهمیه سوخت تاکسی‌های دوگانه سوز و تاکسی‌های ون که انجام شده است، بررسی طرح پیمایشی سهمیه‌بندی سوخت، اختصاص جایگاه CNG ویژه تاکسی و بیمه تاکسیرانان را از اقدامات در حال بررسی این سازمان عنوان کرد.

ضامنی افزود: دو اتفاق مهمی‌که در هفته‌های اخیر در نوسازی بخش کوچکی از ناوگان فرسوده تاکسیرانی رخ داد استفاده از اعتبارات ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید برای اولین بار بود به طوری که بخش عمده‌ای از قیمت تاکسی‌های جایگزین را وزارت نفت به عنوان یارانه صرفه‌جویی مصرف سوخت پرداخت کرد که به طور قطع می‌تواند راه نوسازی ناوگان تاکسیرانی را باز نموده و روند نوسازی را با استفاده از این یارانه‌ها پیش ببرد.