فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری(نقلیه) شبکه بهداشت زرندیه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه احتراماً دانشکده علوم پزشکی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کداقتصادی ۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلهای امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری(نقلیه) شبکه بهداشت […]
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری(نقلیه) شبکه بهداشت زرندیه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه
احتراماً دانشکده علوم پزشکی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کداقتصادی ۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلهای امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری(نقلیه) شبکه بهداشت زرندیه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شماره(۲۰۹۸۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۲۱) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات: روز دوشنبه مورخ ۰۲ / ۱۰ / ۱۳۹۸ میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۸
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ / ۱۰ / ۱۳۹۸
زمان بازگشایی پاکتها: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ / ۱۰ / ۱۳۹۸ سالن جلسات ستاد دانشكده علوم پزشكي ساوه به نشانی: ساوه، ابتدای خیابان جمهوری
مدت زمان اعتبار پیشنهادات: تا ساعت ۱۵:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۱۵ / ۱۱ / ۱۳۹۸
ميزان سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۳۱۳٫۳۴۴٫۰۰۰ ریال (سیصد و سیزده میلیون و سیصد و چهل و چهار هزار ریال) ضمانتنامه بانكي با اعتبار حداقل سه ماه و يا واريز وجه نقد به شماره حساب ۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ((شبا۴۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ IR)) با شناسه واریز ۹۸۲۱۲۳۸۲۲۱۰۰۰۷۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ به نام دانشکده علوم پزشکی ساوه: پاکت (الف) تا پايان وقت اداري روز یکشنبه ۲۲ / ۱۰ / ۱۳۹۸ به آدرس: ساوه، ابتدای خیابان جمهوری، ساختمان شماره یک، ستاد دانشکده علوم پزشكي ساوه امور پشتیبانی و امور رفاهی تحویل شود کدپستی: ۳۹۱۹۶۷۶۶۵۱وفایل pdf ضمانتنامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود
براي كسب اطلاعات بيشتر با فکس دفتر ۴۲۲۲۳۴۸۸-۰۸۶ کارشناس امور قراردادها و مناقصات ۴۸۵۰۱۱۴۲-۰۸۶ یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.ir ویا به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir مراجعه فرمایيد اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱دفتر ثبت نام:۸۸۹۶۹۷۳۷ و۸۵۱۹۳۷۶۸
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.