۲۸۷۶ مناقصه – سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت – تأمین خدمات پشتیبانی ، ایاب و ذهاب ، تهیه، طبخ و توزیع غذا و…

شماره مجوز:۱۳۹۸٫۶۱۲۵ آگهی عمومی ارزیابی کیفی (شناسایی پیمانکاران)۴۰/۹۸ سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نظر دارد تأمین خدمات مورد نیاز خود را به شرح زیر به پیمانکاران واجد شرایط از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای (پس از انجام ارزیابی کیفی مناقصه‌گران) واگذار نماید. ۱-شرح کار و محل اجرای آن: الف: تأمین نیروی انسانی […]

شماره مجوز:۱۳۹۸٫۶۱۲۵

آگهی عمومی ارزیابی کیفی (شناسایی پیمانکاران)۴۰/۹۸

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نظر دارد تأمین خدمات مورد نیاز خود را به شرح زیر به پیمانکاران واجد شرایط از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای (پس از انجام ارزیابی کیفی مناقصه‌گران) واگذار نماید.

۱-شرح کار و محل اجرای آن:

الف: تأمین نیروی انسانی خدمات پشتیبانی: جهت منطقه گچساران

ب: تأمین خودرو استیجاری: جهت ایاب و ذهاب پرسنل در مناطق گچساران-تهران

ج: تهیه، طبخ و توزیع غذا: جهت منطقه آبادان

د: نگهداری و راهبری تأسیسات: جهت منطقه اهواز

۲-نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی: اسناد ارزیابی کیفی در سایت www.piho.ir (سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت) جهت تهیه، تکمیل و ارسال اسناد درج می‌گردد.

۳-مهلت و محل تحویل اسناد تکمیل شده ارزیابی کیفی: مناقصه گران حداکثر تا ۱۵ روز پس از درج آگهی نوبت دوم، اسناد ارزیابی را تکمیل و به همراه مستندات مورد نیاز و نامه در خواست شرکت در مناقصه با ذکر شرح کار و محل اجرای آن به آدرس: تهران، میدان ولیعصر(عج)، خیابان کریم خان زند، خیابان به آفرین، پلاک ۲۷، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، طبقه ۳، امورپیمان ها تحویل و در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های: ۸۸۸۹۲۱۵۳ یا ۸۳۳۰۶ داخلی ۲۷۳ و ۲۴۶ تماس حاصل نمایند.

۴-سایر شرایط مناقصه:

۱-۴-اسناد مناقصه بین متقاضیان واجد شرایط به تشخیص مناقصه‌گزار پس از بررسی مدارک شناسایی و ارزیابی کیفی توزیع می‌گردد. حداقل امتیاز کیفی قابل قبول جهت شرکت در مناقصه ۵۰ است.

۲-۴-نوع و میزان ضمانتنامه فرآیند ارجاع کار متعاقباً از طریق دعوتنامه کتبی به مناقصه‌گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.

۳-۴-مناقصه‌گر بایستی موضوع یا موضوعات مناقصه درخواستی را با ذکر شرح کار و محل اجرای آن مشخص و به صورت کتبی به مناقصه‌گزار اعلام نماید.