مسابقه کشف سرقت علمی در مقالات فارسی

مسابقه کشف سرقت علمی در مقالات فارسی مسابقه بین‌المللی کشف تقلب در مقالات فارسی (PersianPlagDet ۲۰۱۶) توسط پژوهشکده فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. به گزارش مهر، اولین دوره مسابقه بین‌المللی کشف تقلب در مقالات فارسی با همکاری مسابقات بین‌المللی PAN در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد. سالار محتاج مسؤول اجرایی این […]

مسابقه کشف سرقت علمی در مقالات فارسی

مسابقه بین‌المللی کشف تقلب در مقالات فارسی (PersianPlagDet ۲۰۱۶) توسط پژوهشکده فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، اولین دوره مسابقه بین‌المللی کشف تقلب در مقالات فارسی با همکاری مسابقات بین‌المللی PAN در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

سالار محتاج مسؤول اجرایی این دوره از مسابقه، هدف از برگزاری آن را ارزیابی سامانه‌های دانشگاهی و پژوهشی موجود که در زمینه پردازش متن در کشور فعالیت دارند عنوان کرد و گفت: این مسابقات در دو بخش «کشف مشابهت متنی بین اسناد» و «تولید پیکره‌‌‌ کشف تقلب» برگزار خواهد شد.

۲۵ جولای سال جاری مهلت انتشار داده‌های آموزشی، ۲۵ آگوست انتشار داده‌های تست و اول سپتامبر پایان مهلت اجرای برنامه‌ها بوده و نتایج نهایی مسابقه نیز در ۲۵ سپتامبر برابر با ۴ مهرماه اعلام خواهد شد. همچنین جوایزی به عنوان پاداش به تیم نخست مسابقات اهدا خواهد شد.

 

مقالات حاصل از نتایج این مسابقات در مجموعه کنفرانس و آزمایشگاه انجمن ارزیابی (CLEF) که قرار است در کنفرانس FIRE از ۱۸ تا ۲۰ آذرماه ۹۵ (۸ تا ۱۰ دسامبر ۲۰۱۶) برگزار شود، ارایه خواهد شد.