سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت منصوب شد

با حکم زنگنه سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت منصوب شد وزیر نفت روز گذشته طی حکمی سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت را منصوب کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بیژن زنگنه طی حکمی بهروزبیک‌علیزاده را به‌عنوان سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت منصوب […]

با حکم زنگنه

سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت منصوب شد

وزیر نفت روز گذشته طی حکمی سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت را منصوب کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بیژن زنگنه طی حکمی بهروزبیک‌علیزاده را به‌عنوان سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت منصوب کرد.

در حکم وزیر نفت آمده است:

با توجه به موعد بازنشستگی جناب آقای دکترعسلی و با عنایت به تعهد و صلاحیت حرفه‌ای جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل اموراوپک و مجامع انرژی» وزارت نفت منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به ایزد متعال و تعامل با دیگر کارکنان صدیق و وظیفه‌شناس آن اداره، در انجام امور و اهداف عالیه مورد نظر وزارت نفت موفق و مؤید باشید.

وزیر نفت همچنین خطاب به دکتر مهدی عسلی آورده است:

 

با سلام، اکنون که پس از سال‌ها خدمت صادقانه، به دلیل بازنشستگی مأموریت جنابعالی به عنوان مدیرکل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت پایان می‌یابد، وظیفه خود می‌داند که از زحمات و خدمات جنابعالی در مدت عهده‌داری این مسؤولیت قدردانی و تشکر کرده و از خداوند قادر متعال برای جنابعالی سلامت و توفیق مسألت کند.