آغاز تعطیلات تابستانی از ۱۹ تیر تا یکم مرداد

آغاز تعطیلات تابستانی از ۱۹ تیر تا یکم مرداد عضو هیأت رییسه مجلس، گفت: مجلس پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، به مدت یک هفته جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن پارلمان به مدت دو هفته به علت آغاز تعطیلات تابستانی نشست علنی نخواهد داشت. علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت، […]

آغاز تعطیلات تابستانی از ۱۹ تیر تا یکم مرداد

عضو هیأت رییسه مجلس، گفت: مجلس پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، به مدت یک هفته جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن پارلمان به مدت دو هفته به علت آغاز تعطیلات تابستانی نشست علنی نخواهد داشت.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح برنامه کاری مجلس در ماه‌های آینده، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایندگان مجلس در هفته آینده به سرکشی از حوزه‌های انتخابیه پرداخته و پارلمان جلسه علنی ندارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین مجلس پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، به مدت یک هفته جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن پارلمان از روز (شنبه ۱۹ تیر) تا (جمعه یکم مرداد) به مدت دو هفته به علت آغاز تعطیلات تابستانی نشست علنی نخواهد داشت.

 

وی ادامه داد: براساس مصوبه هیأت رییسه مجلس، جلسات صحن علنی مجلس پس از ماه رمضان در روز‌‌‌ها یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و جلسات کمیسیون‌های تخصصی در بعدازظهر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و صبح روز دوشنبه برگزار می‌شود.