آمادگی شهرداری اراک جهت انتقال دانش و تجربیات به شهرداری‌های شهرهای کشور عراق

نشست مهندس شفیعی شهردار اراک با سفیر کشور عراق آمادگی شهرداری اراک جهت انتقال دانش و تجربیات به شهرداری‌های شهرهای کشور عراق مهندس شفیعی؛ شهردار اراک به همراه حمزه‌لو؛ مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در جلسه فعالین اقتصادی استان مرکزی با سفیر کشور عراق و رایزن اقتصادی سفارت کشور عراق، در اتاق بازرگانی، […]

نشست مهندس شفیعی شهردار اراک با سفیر کشور عراق

آمادگی شهرداری اراک جهت انتقال دانش و تجربیات به شهرداری‌های شهرهای کشور عراق

مهندس شفیعی؛ شهردار اراک به همراه حمزه‌لو؛ مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در جلسه فعالین اقتصادی استان مرکزی با سفیر کشور عراق و رایزن اقتصادی سفارت کشور عراق، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شرکت نمودند.

مهندس شفیعی در این نشست با بیان اینکه شهرداری اراک در حوزه شهر هوشمند و شهر یادگیرنده در حال فعالیت می‌باشد، گفت: ما حاضریم دانش و تجربیات خود را در حوزه سامانه‌های شفاف‌سازی همانند عیان که شهرداری اراک موفق به کسب رتبه برتر کشوری در آن شده را به شهرداری‌های شهرهای کشور عراق منتقل نماییم. در ادامه جلسه شهردار اراک پیرامون ویژگی‌های تاریخی و فرهنگی اراک با سفیر کشور عراق به بحث و گفت‌وگو نشست و بیان داشت: شهر اراک به زودی توسط کمیسیون ملی یونسکو در ایران، به عنوان یکی از شهرهای تالابی جهان معرفی خواهد شد. در ادامه این نشست سفیر کشور عراق، درخصوص انتقال تجربیات مجموعه شهرداری اراک پیرامون سامانه‌های شفاف‌سازی، ابراز خرسندی و آمادگی نمود و گفت: با توجه به توضیحات شهردار اراک از پیشنیه تاریخی و فرهنگی این شهر، علاقه‌مند هستم درخصوص تاریخ و ظرفیت‌های فرهنگی اراک مطالعه بیشتری نمایم. لازم به ذکر است؛ سفیر کشور عراق در این نشست جهت انجام همکاری‌های مختلف با مجموعه شهرداری اراک اعلام آمادگی نمود.