خدمات جدید(فراد) بانک رفاه به مشتریان بانک رفاه در راستای افزایش و ارتقای رضایت عموم مشتریان و ذینفعان در حوزه پاسخگویی، تحقق اصل مشتری مداری و صیانت از حقوق شهروندی، درختواره تلفن گویای مرکز ارتباط با مشتریان خود را بازنگری کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک رفاه، به منظور افزایش میزان رضایتمندی […]
خدمات جدید(فراد) بانک رفاه به مشتریان
بانک رفاه در راستای افزایش و ارتقای رضایت عموم مشتریان و ذینفعان در حوزه پاسخگویی، تحقق اصل مشتری مداری و صیانت از حقوق شهروندی، درختواره تلفن گویای مرکز ارتباط با مشتریان خود را بازنگری کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک رفاه، به منظور افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و سهولت برقراری ارتباط با مرکز فراد، درختواره تلفن گویای این مرکز بازنگری شد که در طراحی درختواره جدید ضمن ارائه خدمات جدید به مشتریان، امکان برقراری ارتباط با مرکز با سرعت بیشتر مهیا شده است. بر اساس این گزارش، در این بازنگری خدماتی همچون دریافت کد شبا از طریق کارت و حساب، دریافت شماره حساب متصل به کارت، محاسبه سود سپردههای سرمایهگذاری کوتاه مدت و بلند مدت، اطلاع از نتایج قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پس انداز، اطلاع از جزییات طرحهای جدید بانک، راهنمای فعالسازی سامانه رمز ساز پویا، راهنمای نحوه ثبت و پیگیری تراکنش ناموفق شتابی و اطلاع از ساعت کار واحدهای بانک به خدمات قبلی مرکز فراد افزوده شده است. شایان ذکر است برقراری امکانات هوشمند (دسترسی همزمان به صندوق صوتی و ثبت پیام callback و …) ، قابلیت پخش پیامهایی در راستای اطلاع رسانی عمومیمانند تشریح سرویسها و خدمات بانک یا ارائه پاسخ به پرسشهای احتمالی مشتریان، سامانه استفاده از وب سرویسهای اعلام مفقودی کارت، تغییر حساب متصل به کارت، دریافت شماره کارت متصل به حساب و ثبت تراکنش ناموفق شتابی و جایگزینی آن با فایلهای صوتی موجود از برنامههای توسعهای و در دست اقدام مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک رفاه است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.