۲۸۹۲ مناقصه – شرکت ملی صنایع پتروشیمی – پروژه رنگ آمیزی مخازن، تأسیسات و تجهیزات بندر پتروشیمی ماهشهر

آگهی ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله ‏ای (کد فراخوان ستاد: ۲۰۹۸۰۹۲۰۵۲۰۰۰۰۰۲) شماره مجوز:۱۳۹۸٫۶۴۴۰ شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت جهت انجام پروژه رنگ آمیزی مخازن، تأسیسات و تجهیزات بندر پتروشیمی ماهشهر اقدام نماید.  لذا بدینوسیله از کلیه شرکت‏های معتبر دارای گواهینامه‏های ذکر شده در این فراخوان برای […]

آگهی ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله ‏ای (کد فراخوان ستاد: ۲۰۹۸۰۹۲۰۵۲۰۰۰۰۰۲)

شماره مجوز:۱۳۹۸٫۶۴۴۰

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت جهت انجام پروژه رنگ آمیزی مخازن، تأسیسات و تجهیزات بندر پتروشیمی ماهشهر اقدام نماید.

 لذا بدینوسیله از کلیه شرکت‏های معتبر دارای گواهینامه‏های ذکر شده در این فراخوان برای شرکت در این مناقصه دعوت به عمل می‏آید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا تحویل آن‌ها و اعلام نتایج از طریق درگاه سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می‌شود.

۱)       مناقصه‏گزار: شرکت ملی صنایع پتروشیمی

۲)       آدرس مناقصه‌گزار: تهران، خیابان شیخ بهایی شمالی، پلاک ۱۴۴، ساختمان مرکزی پتروشیمی

۳)       موضوع: انتخاب پیمانکار به منظور رنگ آمیزی مخازن، تأسیسات و تجهیزات بندر پتروشیمی ماهشهرواقع در سایت مخازن و اسکله‌های بندر پتروشیمی ماهشهر، سایت ۵، منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، استان خوزستان

۴)       گواهینامه صلاحیت و زمینه تخصصی مورد نیاز: داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر با رتبه (۳) در رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه ‏کشور الزامی است.

۵)       روش انتخاب پیمانکار: انتخاب پیمانکار به روش مناقصه عمومی یک مرحله‏ای همراه با ارزیابی کیفی می‏باشد.

۶)       روش ارزیابی کیفی و حداقل امتیاز قابل قبول:

      کلیه شرکت‏کنندگان در مناقصه پس از ارزیابی کیفی، در صورت کسب حداقل امتیاز لازم، مجاز به شرکت در مراحل بعدی فرآیند مناقصه می‏باشند.

      روش ارزیابی به صورت وزنی براساس امتیازات تعیین شده می‏باشد.

      حداقل امتیاز مورد قبول در ارزیابی کیفی ۶۰ به شرح اسناد می‏باشد.

۷)       مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی: از تاریخ انتشار ۲۹/۱۰/۱۳۹۸ لغایت ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۶/۱۱/۱۳۹۸، صرفاً با مراجعه به درگاه سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد) می‌باشد.

۸)       نحوه‏ی دریافت اسناد:

      دریافت اسناد صرفاً از طریق درگاه ستاد به آدرس: www.setadiran.ir امکان پذیر بوده و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند به درگاه مزبور مراجعه نمایند.

      در صورت عدم عضویت قبلی، لازم است مراحل ثبت‌نام در سایت یاد شده تا دریافت گواهی امضای الکترونیکی جهت شرکت درفرآیند ارزیابی توسط متقاضی محقق شود. (اطلاعات تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱ و ۸۸۹۶۹۷۳۷-۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱)

      در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد می‌توانید با شماره‌های ۸۴۹۹۲۴۸۲-۰۲۱ و ۸۸۰۵۹۷۴۱-۰۲۱ (دفتر امور مهندسی تولید مناقصه‌گزار) تماس بگیرید.

      این آگهی در تارنمای شرکت ملی صنایع پتروشیمی به آدرس: www.nipc.ir در دسترس و قابل رؤیت می‏باشد.

۹)       تاریخ، مهلت و نشانی محل تحویل اسناد: مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی تا ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۰/۱۱/۱۳۹۸ صرفا از طریق درگاه سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد) می‌باشد.

۱۰)     مشخصات موضوع مناقصه:

رنگ‏آمیزی اساسی در سایت مخازن و اسکله‌های P3 و P4 بندر پتروشیمی ماهشهر شامل مخازن، لاین‌ها، تجهیزات و متعلقات مربوطه با تهيه رنگ، حلال، مسباره، داربست بندی و سایر اقلام و وسایل مورد نیاز، برنامه‏ريزي و اجراي عمليات آماده سازي و انجام رنگ آميزي در نواحی تعیین شده. مساحت كاركرد به طور تقریبی، حدوداً ۵۲۷۳۰ متر مربع و مدت زمان اجرای کار ۲۴ ماه برآورد شده است.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی