رکورد تولید دو محصول پتروشیمی ایران شکسته شد مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمیبافت از دستیابی به رکورد جدید تولید و صادرات دو محصول پتروشیمیایی «ام.تی.بی.ای» و «ام.ای.کی» در سالجاری خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پتروشیمیشیمیبافت، سیدمحسن شمس درباره آخرین وضعیت تولید و فروش پتروشیمی شیمیبافت، گفت: برای نخستین بار در سایت دوم […]
رکورد تولید دو محصول پتروشیمی ایران شکسته شد
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمیبافت از دستیابی به رکورد جدید تولید و صادرات دو محصول پتروشیمیایی «ام.تی.بی.ای» و «ام.ای.کی» در سالجاری خبر داد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پتروشیمیشیمیبافت، سیدمحسن شمس درباره آخرین وضعیت تولید و فروش پتروشیمی شیمیبافت، گفت: برای نخستین بار در سایت دوم مجتمع (شیمیتکس آریا سابق) از زمان راهاندازی علاوه بر تحقق بودجه تولیدی در بخش محصول نهایی MEK، ظرفیت تولید محصول SBA تا ۴۲ درصد نسبت به برنامه بودجه افزایش پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمیبافت با اعلام اینکه دستیابی به این موفقیت با تکیه بر دانش بومی و ظرفیت فنی کارشناسان شرکت بهدست آمده و این افزایش تولید در راستای تأمین نیازهای بازار داخل و چشمانداز آتی برای صادرات این محصول است، تصریح کرد: در سایت یکهم در ۹ ماهه سالجاری تولید محصول MTBE دو درصد و درآمد ارزی حاصل از صادرات این محصول ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است؛ همچنین سود عملیاتی و خالص این شرکت در مدت ۹ ماهه نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۵۴ و ۶۱ درصد رشد داشته است.
کیوان نظیری فرد، مدیر فروش پتروشیمیشیمیبافت هم با بیان اینکه مجموع فروش ماهانه محصول MTBE در دی ماه امسال بالغ بر ۱۰ هزار و هفت تن شد، تصریح کرد: مجموع فروش داخلی و صادراتی این محصول ۵۵۹ تن ارتقاء را نسبت به رکورد قبلی که با تناژ ۹ هزار و ۴۴۸ تن در مهرماه سال ۹۶ به ثبت رسیده بود، نشان میدهد.
وی افزود: این پتروشیمی ضمن تحقق رونق تولید و فروش در دیماه سالجاری از حدنصاب سالهای پیشین عبور و این رکورد ۴۱ درصد بیشتر از میزان بودجه پیشبینی شده در این ماه بوده است.
این مقام مسؤول، ادامه داد: همچنین بالاترین فروش محصول MEK در سایت دو (شیمیتکس آریا سابق) این شرکت در آذرماه سالجاری به ۳۵۲ تن رسید که پیش از این در آذرماه سال ۹۵ فروش این محصول با تناژ ۳۲۰ تن رکورددار بود.
به گفته وی پیشبینی میشود با بازاریابی هدفمند در بازارهای داخلی و پیگیری اهداف صادراتی و استمرار تولید با کیفیت محصولات شرکت، شاهد توفیقات ارزندهتری در مسیر تحقق برنامههای تولیدی، بازرگانی و صادراتی این شرکت باشیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.