پاکت‌های مناقصه زیر ۴ دوربین باز شد

مدیرعامل مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج  پاکت‌های مناقصه زیر ۴ دوربین باز شد مدیرعامل مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج با تأکید بر این‌که مجتمع دنا صنعت و مجموعه ورزشی آزادی یاسوج دیناری بدهی معوق ندارند، گفت: پاکت‌های مزایده کارخانه قند یاسوج زیر ۴ دوربین و با حضور نماینده سازمان بازرسی باز شد. به […]

مدیرعامل مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج

 پاکت‌های مناقصه زیر ۴ دوربین باز شد

مدیرعامل مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج با تأکید بر این‌که مجتمع دنا صنعت و مجموعه ورزشی آزادی یاسوج دیناری بدهی معوق ندارند، گفت: پاکت‌های مزایده کارخانه قند یاسوج زیر ۴ دوربین و با حضور نماینده سازمان بازرسی باز شد.

به گزارش تسنیم لهراسب باقری اظهار کرد: مجتمع تولیدی صنعتی دنا صنعت یاسوج نخستین تولیدکننده لوله‌های کامپوزیتی و سومین تولید‌کننده لوله‌های پلی‌اتیلین دوجداره کورتیوب‌دار با اقطار بزرگ تا ۴ هزار میلی متر است.

وی با اشاره به این‌که این مجتمع برای ۳۸۶ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد کرد، خاطرنشان‌ کرد: در گذشته با دور زدن تحریم‌ها با وجود این‌که بیش از ۹۵ درصد مواد اولیه این کارخانه از کشورهای دیگر تأمین می‌شد، دنا صنعت یاسوج هیچ مشکلی نداشت و هر روز شاهد توسعه آن بودیم.

باقری ابراز ‌کرد: مجتمع دنا صنعت یاسوج به عنوان بزرگ‌‌‌‌ترین واحد تولید کننده لوله‌های پلیمری کشور سالانه ظرفیت ۸۵ هزار تن انواع لوله‌های پلیمری، کامپوزیتی، دریایی، نفت، گاز، آب و فاضلاب و انواع مخازن پلیمری را دارد.

وی با اشاره به این‌که لوله‌های دریایی برای نخستین بار در کشور توسط مجتمع صنعتی دنا در یاسوج تولید شد، عنوان‌کرد: ۹۰ درصد لوله‌های فاضلاب تهران بزرگ و شهرهای بزرگ دیگر ایران از جمله ارومیه، اصفهان و اهواز نیز در این مجتمع صنعتی تولید می‌شود.

خریدار کارخانه قند یاسوج از بانک تجارت با شایعه خواندن تملک این کارخانه با قیمتی ناچیز، گفت: کارخانه قند یاسوج برای فروش در روزنامه اقتصاد، دوبار در روزنامه اطلاعات و همچنین در سایت مناقصه کشوری منتشر شد و قیمت پایه داشت و طبق قانون پاکتی که یک ریال از قیمت پایین ‌کم‌تر باشد باطل و ترتیب اثر داده نمی‌شود.

باقری شراکت یکی از نمایندگان با خود را رد کرد و افزود: هیچ فردی برای خرید کارخانه قند یاسوج برای من زبان خیر باز نکرد و البته آگهی مزایده امکان دخل و تصرف ندارد به‌طوری که نفر دوم مزایده با من بیش از ۸۰۰ میلیون تومان تفاوت قیمت داشت.

وی بیان مسأله تخریب کارخانه قند یاسوج و قواره‌بندی ۳۸ هکتاری زمین این کارخانه برای فروش را شایعه کوته‌فکران و حسودان دانست و گفت: قول می‌دهم نماد صنعت استان را در ‌کم‌تر از ۶ ماه از مدت زمان مشخص شده وارد مدار تولید کنم و همه ساله شاهد توسعه بخش‌های مختلف این کارخانه باشید به‌طوری که در ‌کم‌ترین زمان ممکن شاهد افزایش ظرفیت کارخانه از ۳۵۰ تن به ۶۰۰ تن باشیم.

مالک کارخانه قند یاسوج با تأکید بر این‌که هیچ کارخانه خام فروشی توجیه اقتصادی ندارد بیان کرد: به‌دنبال ایجاد صنایع جانبی شامل الکل سازی، نوشابه سازی، شکر گیاهی و دارویی و قند کله هستم.

مدیرعامل مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری یاسوج گفت: این مجتمع به عنوان بزرگ‌‌‌ترین مجتمع در جنوب کشور هم اکنون بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر هیأت دولت و رییس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باقری تأکید کرد: مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج با زیربنای ۷ هزار و ۳۷۰ متر مربع احداث شده و برای ۹۰ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

 

وی افزود: طبق مستندات موجود برای احداث این مجتمع ورزشی و تفریحی ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است در حالی می‌دانیم این پروژه در شرایط کنونی توجیه اقتصادی ندارد ولی به عشق توسعه استان این پروژه را به سرانجام رساندیم.