پول مالیات از تولیدکنندگان در جیب مدیران دولتی

پول مالیات از تولیدکنندگان در جیب مدیران دولتی دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی گفت: مهم‌ترین منبع پرداخت حقوق میلیونی به مدیران دریافت مالیات از تولید‌کنندگان است. بیژن‌پناهی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص مشکلات بخش تولید در کشور گفت: تولید کننده با مشکلات مالی زیادی حتی در بعضی مواقع با پول بهره‌ای ۴درصد در ماه […]

پول مالیات از تولیدکنندگان در جیب مدیران دولتی

دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی گفت: مهم‌ترین منبع پرداخت حقوق میلیونی به مدیران دریافت مالیات از تولید‌کنندگان است.

بیژن‌پناهی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص مشکلات بخش تولید در کشور گفت: تولید کننده با مشکلات مالی زیادی حتی در بعضی مواقع با پول بهره‌ای ۴درصد در ماه مجبور است مالیات خود را پرداخت نماید آن موقع دولت وشرکت‌های دولتی اقدام به پرداخت حقوق‌های میلیونی به مدیران خود می‌کنند.

وی افزود: مسؤولین باید جلوی دریافت حقوق‌های نجومی مدیران که ۲۰۰ برابر حقوق یک کارگر است را بگیرند تا این افسانه به واقعیت تبدیل نشود.

دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی خواستار رصد مداوم هزینه‌های شرکت‌های دولتی شد و اظهار ‌کرد: شنیده می‌شود که یکی از شرکت‌های دولتی زمینی می‌فروشد و آن را صرف حقوق ‌و هزینه‌های شرکت خود می‌کند در آخر این شرکت بین مدیران خودکارانه و سود هم عملکرد تقسیم می‌کند سؤال این‌جاست که چگونه است باید بخش خصوصی تاوان هزینه‌های گزاف این شرکت را پرداخت کند.

 

‌پناهی در پایان اظهار کرد: مشکل فقط حقوق بالای بعضی مدیران دولتی و شرکت‌های تابع آن‌‌‌‌ها نیست، بلکه تصمیماتی است که این مدیران اتخاذ می‌کنند که ضررهای هنگفتی را به مردم می‌رساند.