برگزاری ششمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»

برگزاری ششمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» ششمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» باهدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها و مؤسسات مالی با شعار تصویر سازمانی برتر برگزار می‌شود. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی ‌بانک‌شهر، در این جشنواره درخصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به عمل […]

برگزاری ششمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»

ششمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» باهدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها و مؤسسات مالی با شعار تصویر سازمانی برتر برگزار می‌شود. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی ‌بانک‌شهر، در این جشنواره درخصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمده و در پایان، بانک برتر یا محبوب‌ترین بانک‌های کشور از دید مشتریان انتخاب خواهند شد. بر این اساس، ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانک‌ها درخصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام بانکداری، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانک‌های کشور و… از دیگر اهداف برگزاری ششمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» است.