افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک ملی

افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک ملی بنابر اعلام بانک ملی ایران، این بانک به منظور تسهیل و رفاه حال مشتریان و مؤدیان مالیاتی، ساعت کار شعب منتخب خود را برای دریافت وجوه اظهارنامه‌های مالیاتی مؤدیان، افزایش داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، شعب منتخب بانک ملی ایران که اسامی آن‌‌ها از طریق سایت این بانک قابل […]

افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک ملی

بنابر اعلام بانک ملی ایران، این بانک به منظور تسهیل و رفاه حال مشتریان و مؤدیان مالیاتی، ساعت کار شعب منتخب خود را برای دریافت وجوه اظهارنامه‌های مالیاتی مؤدیان، افزایش داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، شعب منتخب بانک ملی ایران که اسامی آن‌‌ها از طریق سایت این بانک قابل مشاهده است، در روزهای دوشنبه ۲۸ تیرماه تا چهارشنبه ۳۰ تیرماه جاری تا ساعت ۱۸ و روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه تا ساعت ۲۱، به ارایه خدمت به مؤدیان مالیاتی می‌پردازند.

 

بانک ملی اعلام کرد: همچنین با توجه به همزمانی ۳۱ تیرماه با روز پنجشنبه و تعطیلی ادارات کل امور مالیاتی بعضی استان‌ها در این روز، آخرین مهلت دریافت وجوه مالیاتی توسط شعب منتخب این استان‌ها (شهر تهران و استان‌های اصفهان، بوشهر، ایلام، خوزستان و هرمزگان) روزهای جمعه اول مردادماه ۱۳۹۵ تا ساعت ۱۶ و شنبه ۲ مردادماه تا ساعت ۲۱ است.