دستگیری ۱۵ هنجارشکن شب‌ قدر در پردیس

دستگیری ۱۵ هنجارشکن شب‌ قدر در پردیس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از دستگیری هنجارشکنان شب‌ قدر در باغ‌ویلایی در پردیس خبر داد. حیدر فتاحی در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران در خصوص دستگیری افراد هنجارشکن در شهرستان پردیس اظهار داشت: این دستگیری صحت دارد؛ متأسفانه در آستانه شب‌های قدر تعدادی پسر […]

دستگیری ۱۵ هنجارشکن شب‌ قدر در پردیس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از دستگیری هنجارشکنان شب‌ قدر در باغ‌ویلایی در پردیس خبر داد.

حیدر فتاحی در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران در خصوص دستگیری افراد هنجارشکن در شهرستان پردیس اظهار داشت: این دستگیری صحت دارد؛ متأسفانه در آستانه شب‌های قدر تعدادی پسر و دختر بدون داشتن نسبت خانوادگی در باغ‌ویلایی، به برگزاری مراسم لهو و لعب اقدام کردند.

فتاحی در خصوص سن و تعداد متهمان گفت: ۱۵ متهم با میانگین سنی ۲۵ تا ۳۵ سال دستگیر شدند که متأسفانه با توجه به عدم نظارت خانواده‌ها در این محل حضور یافته و به شرب‌خمر اقدام کرده بودند.

وی در خصوص مجازات این افراد گفت: متهمان در بحث مصرف مشروبات الکلی با مجازات حد مواجه می‌شوند؛ اما در صورت اثبات در مورد روابط نامشروع، شلاق، زندان و… را در پیش رو دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: یکی از اصلی‌‌‌‌ترین عواملی که این‌گونه افراد هنجارشکن در جامعه جان می‌گیرند و پا روی اعتقادات می‌گذارند، شبیخون فرهنگی بوده که متأسفانه در جامعه به وجود آمده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: این‌گونه افراد مرتکب جرایم منافی عفت، روابط نامشروع، شرب‌خمر و… می‌شوند که در این پرونده تعدادی از دستگیرشدگان مبادرت به شرب‌خمر و برقراری روابط نامشروع کرده‌اند که باید این موارد قبل از ارتکاب به‌صورت ریشه‌ای حل شود.

 

وی اضافه کرد: اگر در کشور به منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم، این موارد به لحاظ ریشه‌ای رفع خواهد شد، همچنین دستگاه قضایی نیز با توجه به دستورالعمل‌های رییس قوه قضاییه به این موارد به‌صورت ریشه‌ای رسیدگی می‌کند.