شرایط قطعی پرداخت قسطی جریمه سربازی اعلام شد

شرایط قطعی پرداخت قسطی جریمه سربازی اعلام شد جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جزییات قطعی تقسیط جریمه ریالی سربازی را تشریح کرد. موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره، گفت: برابر بند (ب) تبصره ۱۱۰ قانون بودجه سال ۹۵ نحوه پرداخت جریمه ریالی مشمولان غایب سربازی که تا پایان سال ۹۵ […]

شرایط قطعی پرداخت قسطی جریمه سربازی اعلام شد

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جزییات قطعی تقسیط جریمه ریالی سربازی را تشریح کرد.

موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره، گفت: برابر بند (ب) تبصره ۱۱۰ قانون بودجه سال ۹۵ نحوه پرداخت جریمه ریالی مشمولان غایب سربازی که تا پایان سال ۹۵ حداقل هشت سال از غیبت یا ترک یگان خدمتی‌شان گذشته باشد به دو صورت نقدی و قسطی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط پرداخت اقساطی جریمه ریالی سربازی، خاطرنشان کرد: سرانجام پس از بررسی‌های انجام شده نحوه نهایی پرداخت جریمه ریالی به صورت اقساطی مشخص شد و شرایط آن این‌طور است که متقاضیان ابتدا به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و در آن‌جا اعلام می‌کنند که می‌خواهند جریمه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: پس از ثبت درخواست این افراد، سازمان وظیفه عمومی همچون دیگر متقاضیان اقدام به بررسی مدارک و مستندات این افراد کرده و در صورتی که واجد شرایط باشند مبلغ جریمه را با توجه به سنوات غیبت، مدرک تحصیلی، وضعیت تأهل و تعداد اولاد اعلام خواهد کرد.

کمالی با بیان این‌که پس از تعیین میزان جریمه، سازمان وظیفه عمومی متقاضیان را به یکی از بانک‌های عامل که در حال حاضر بانک انصار و قوامین هستند، معرفی می‌کند، گفت: پس از مراجعه این افراد به بانک عامل برای آنان تشکیل پرونده داده شده و ضمانت‌های لازم از متقاضیان دریافت می‌شود.

 

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر این‌که متقاضیان ابتدا باید حداقل یک سوم جریمه ریالی خود را پرداخت کنند، اظهار کرد: پس از آن وام بانکی با کارمزد ۴ درصد به این افراد تعلق گرفته و مشمولان غایب موظفند طی ۳۶ ماه اقساط خود را پرداخت کنند.