بهره‌برداري از طرح‌های آبرسانی ۵۴ روستا در خراسان‌رضوی

بهره‌برداري از طرح‌های آبرسانی ۵۴ روستا در خراسان‌رضوی سرپرست آّبفار خراسان‌رضوی گفت: با افتتاح ۲۸ پروژه آبرسانی در دهه فجر، ۵۴ روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی، سیدابراهیم علوی با بیان این خبر اظهار کرد: ۲۸ پروژه آبرسانی […]

بهره‌برداري از طرح‌های آبرسانی ۵۴ روستا در خراسان‌رضوی

سرپرست آّبفار خراسان‌رضوی گفت: با افتتاح ۲۸ پروژه آبرسانی در دهه فجر، ۵۴ روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی، سیدابراهیم علوی با بیان این خبر اظهار کرد: ۲۸ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌های بردسکن، تربت‌حیدریه، چناران، خواف، جغتای، داورزن، درگز، سبزوار، سرخس، فریمان، قوچان، کاشمر، کلات، گناباد و مشهد مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و حدود ۶۰ هزار نفر در ۵۴ روستای استان را از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌سازد.

علوی تصریح کرد: برای انجام این پروژه‌ها در مجموع، بیش از ۷۹ كيلومتر عملیات لوله‌گذاری خط انتقال و حدود ۵۵ كيلومتر شبكه توزيع اجرا شده، ۱۱۰۷ فقره اصلاح و بازسازی انشعاب و ۱۲حلقه چاه مورد حفر و تجهیز قرار گرفته است.

وی، احداث حوضچه‌های شیرآلات، مخزن ذخیره، حصارکشی و ساخت ايستگاه‌های پمپاژ را از ديگر مشخصات پروژه‌های افتتاحي دهه فجر سال‌جاری برشمرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.