۲۹۱۰ مناقصه – شركت توزيع نيروی برق استان زنجان – طراحی، تأمين، نصب و راه اندازی سامانه خورشيدی فتوولتائيك مستقل از شبكه

  آگهي مناقصه عمومي دو مرحله ­اي به همراه ارزيابي كيفي فشرده(نوبت دوم) شركت توزيع نيروي برق استان زنجان موضوع مناقصه: طراحي، تأمين، نصب و راه اندازي سامانه خورشيدي فتوولتائيك مستقل از شبكه جهت تأمين برق روستاي جيش آباد-طارم به شماره ۱۲۵_۹۸ شماره مناقصه موضوع مناقصه تعداد(دستگاه) مبلغ سپرده شركت درمناقصه(ريال) ۱۲۵_۹۸ طراحي،تأمين، نصب و […]

 

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله ­اي به همراه ارزيابي كيفي فشرده(نوبت دوم)

شركت توزيع نيروي برق استان زنجان

موضوع مناقصه: طراحي، تأمين، نصب و راه اندازي سامانه خورشيدي فتوولتائيك مستقل از شبكه جهت تأمين برق روستاي جيش آباد-طارم به شماره ۱۲۵_۹۸

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

تعداد(دستگاه)

مبلغ سپرده شركت درمناقصه(ريال)

۱۲۵_۹۸

طراحي،تأمين، نصب و راه اندازي سامانه خورشيدي فتوولتائيك

مستقل از شبكه جهت تأمين برق روستاي جيش آباد-طارم

۱۶

۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰

ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد ارزيابي كيفي و مناقصه درج گرديده است.

كليه مراحل مناقصه شامل ثبت، خريد اسناد مناقصه و ارزيابي كيفي، دريافت و ارسال پاكت­ها و ارایه پيشنهاد قيمت از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت”ستاد” به آدرس www.setadiran.ir برگزاري مي­گردد.

 مهلت فروش اسناد: از تاريخ ۲۳/۱۱/۱۳۹۸ تا ۲۹/۱۱/۱۳۹۸ به مدت ۷ روز از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد”

نوع سپرده شركت در مناقصه(فرآيند ارجاع كار) و زمان و تحويل آن: نوع سپرده به صورت مشروح در اسناد مناقصه اشاره گرديده كه مناقصه گران محترم مي­بايست ضمن بارگذاري تصوير سپرده شركت در مناقصه در سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد” اصل سپرده را به همراه اصل فيش واريزي خريد اسناد مناقصه در تاريخ مقرر به صورت فيزيكي ارایه نمايند. عدم ارایه به موقع موجب رد مناقصه­گر خواهد شد.

به پيشنهادهاي فاقد امضاء، فاقد سپرده، مشروط، مخدوش و يا كمتر از ميزان سپرده مقرر، چك شخصي و نظايرآن و پيشنهاداتي كه بعد از مدت مقرر ارایه گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

مهلت بارگذاري و بازگشايي و ارسال اسناد مناقصه: مهلت بارگذاري اسناد مناقصه و ارزيابي كيفي در سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد” تا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۲/۱۲/۱۳۹۸ مي­باشد و بازگشايي پاكات در صورت اخذ حداقل امتياز ارزيابي كيفي رأس ساعت ۱۳:۰۰ مورخ ۱۴/۱۲/۱۳۹۸ در سالن كنفرانس شركت توزيع زنجان خواهد بود.

لازم به ذكر است ضمن بارگذاري اسناد ارزيابي كيفي و پاكات (الف) و (ب) و (ج) در سامانه ستاد، پيشنهاددهندگان مي­بايست پاكات مشروح را نيز به صورت فيزيكي و مهر و موم شده تا ساعت ۱۰:۰۰ مورخ ۱۲/۱۲/۱۳۹۸ به آدرس اشاره شده مناقصه­گزار ارایه يا ارسال نمايند در غير اين صورت به پيشنهادات وارده ترتيب اثرداده نخواهد شد و پاكات آنان رد مي­گردد.

شرايط متقاضيان جهت شركت در مناقصه: شركت كنندگان مي‌بايست داراي شركت ثبت شده – پرسنل فني و مديريتي با مدرك تحصيلي مناسب، داشتن رزومه مناسب در فعاليت­هاي سامانه هاي خورشيدي فتوولتائيك و داشتن امكانات مالي و تجهيزات متناسب با فعاليت­هاي ذكر شده باشند.

محل تأمين اعتبار مناقصه: از محل عوارض برق سال ۱۳۹۸ كه پس از تخصيص توسط شركت توانير و پس از اتمام قابل تأمين خواهد بود.

نام و نشاني شركت مناقصه­گزار: زنجان، خيابان سعدي شمالي، شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، امور تداركات، كد پستي:۱۳۱۱۱-۴۵۱۳۷ تلفن: ۱۳-۳۳۴۴۰۰۱۱۰۲۴ فكس: ۳۳۴۴۸۵۰۱-۰۲۴ جهت كسب اطلاعات بيشتر با تلفن هاي: ۳۳۴۶۰۵۰۰-۰۲۴ يا ۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴ تماس حاصل نمایند.

هزينه درج دو نوبت آگهي روزنامه بر عهده برنده مناقصه خواهد بود و مناقصه­گر مي­بايست مبلغ آن را از اداره قراردادهاي شركت سوال نمايد.(تلفن اداره قرادادها شركت: ۳۳۴۶۰۵۰۰-۰۲۴ يا ۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴)

آگهي مناقصه مشروحه در سايت هاي زير نيز قابل مشاهده مي باشد:

 (سايت شركت توزيع نيروي برق استان زنجان www.zedc.ir) و (www.tavanir.org.ir شبكه اطلاع رساني معاملات توانير) يا (http://iets.mporg.ir پايگاه ملي مناقصات)

شركت توزيع نيروي برق استان زنجان