خانه تکانی در شرکت ارتباطات زیرساخت

خانه تکانی در شرکت ارتباطات زیرساخت مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ۶ مدیر قدیمی این شرکت را برکنار و مدیران جدیدی را منصوب کرد. به گزارش فارس، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: محمدجوادآذری‌جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در احکام تازه‌ای، مدیران تازه این شرکت را منصوب کرد. به این ترتیب احمد نظرپور به سمت مدیرکل ارتباطات […]

خانه تکانی در شرکت ارتباطات زیرساخت

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ۶ مدیر قدیمی این شرکت را برکنار و مدیران جدیدی را منصوب کرد.

به گزارش فارس، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: محمدجوادآذری‌جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در احکام تازه‌ای، مدیران تازه این شرکت را منصوب کرد.

به این ترتیب احمد نظرپور به سمت مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستان‌های استان تهران و امور هماهنگی استان‌ها، علیرضااصغریان به سمت مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتا و سوییچ در معاونت بهره‌برداری و مدیریت شبکه، سهراب‌آغ‌بیات به سمت مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه در معاونت بهره‌برداری و مدیریت شبکه، مجیدمیرزایی به سمت مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات، مجید شهبازی، به سمت مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری و امیرمحمدی‌ستا به سمت مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی این شرکت منصوب شدند.

به این ترتیب احمد نظرپور جایگزین بهادر ایرانی، علیرضااصغریان، جایگزین محمدرضانوروزی، سهراب‌آغ‌بیات، جایگزین حسین‌معدنی‌پور، مجیدمیرزایی، جایگزین سهراب‌آغ‌بیات، مجید‌شهبازی‌، جایگزین محمدرضازارع و امیرمحمدی‌ستا، جایگزین مجیدشهبازی شده است.

بنابراین دو مدیر جابه‌جا و باقی مدیران برکنار شده‌اند.

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از این مدیران خواستار تلاش بیش از پیش برای پیشبرد برنامه‌ها و مأموریت‌های خطیر شرکت ارتباطات زیرساخت شده است.