۲۹۱۸ مزایده – شرکت تعاونی مسکن کارکنان ادارات آب و فاضلاب شهرستان رباط کریم – فروش یک قطعه زمین با بخشی از سازه انجام شده

آگهی مزایده فروش شرکت تعاونی مسکن کارکنان ادارات آب و فاضلاب شهرستان رباط کریم به استناد مجوز مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم سال ۱۳۹۷ و تأیید اداره محترم تعاون شهرستان و مصوبه هیأت مدیره، هیأت رئیسه و بازرس تعاونی در نظر دارد نسبت به فروش یک قطعه زمین با بخشی از سازه انجام شده […]

آگهی مزایده فروش

شرکت تعاونی مسکن کارکنان ادارات آب و فاضلاب شهرستان رباط کریم

به استناد مجوز مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم سال ۱۳۹۷ و تأیید اداره محترم تعاون شهرستان و مصوبه هیأت مدیره، هیأت رئیسه و بازرس تعاونی در نظر دارد نسبت به فروش یک قطعه زمین با بخشی از سازه انجام شده به شرح ذیل اقدام نماید.

۱-یک قطعه زمین به مساحت ۶۳۲۶ مترمربع تفکیکی از پلاک ثبتی فرعی ۲۴۳ از ۵۴ اصلی قطعه شماره ۳ از فرعی ۱۳۶۹۲ دارای پروانه ساختمانی قابل تمدید و اجرای فوندانسیون و ۳ سقف از ۲ برج، ایجاد شده، برق ۳ فاز و آب کارگاهی تجهیز کارگاه شده با

۲-قیمت پایه کارشناسی به مبلغ ۱۷۹٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

یک قطعه زمین دیگر به مساحت تقریبی ۲۵۰ مترمربع با قیمت کارشناسی پایه ۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال واقع در:

اسلامشهر، شهرک واوان، بلوار امام خمینی (ره)، بلوار گل‌ها، جنب اداره آبفای واوان،

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و رویت زمین می‌توانند در ساعت اداری از ۰۸:۰۰ صبح لغایت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر به دفتر تعاونی مراجعه نمایند.

۳-متقاضیان جهت شرکت در مزایده می‌بایست مبلغ ۵ % از پیشنهاد قیمت خود را به عنوان سپرده شرکت در مزایده به شماره حساب ۳۰۳۶۵۹۲۸۸ نزد بانک کشاورزی شعبه رباط کریم یا شماره شبای همین حساب ۴۴۰۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰۳۶۵۹۲۸۸ IR واریز یا به صورت چک بدون تاریخ در وجه تعاونی مسکن تحویل نمایند.

۴-تعاونی مسکن در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۵-متقاضیان می‌بایست برگه درخواست خود را همراه با فیش واریزی (بند ۲) تا پایان وقت اداری روز چهار‌شنبه مورخ ۰۷/۱۲/۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰ بعد از ظهر داخل پاکت سربسته گذاشته و مهر و موم شده تحویل دفتر تعاونی نمایند.

تبصره: به پیشنهادات مخدوش، مبهم، مشروط و فاقد فیش واریزی و همچنین پیشنهاداتی که بعد از مهلت تعیین شده ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه اعتراضی هم قابل مسموع نمی‌باشد.

۶- سپرده نفرات اول تا سوم تا زمان انجام معامله قطعی نزد تعاونی مسکن باقی خواهد ماند. چنانچه نفرات اول تا سوم از انجام معامله منصرف شوند. سپرده آنان به نفع تعاونی ضبط خواهد شد.

۷-پیشنهاددهندگان می‌توانند هنگام رسیدگی به پیشنهاد، در جلسه بازگشایی حضور داشته و قیمت پیشنهادی خود را افزایش دهند. در غیراینصورت قیمت کتبی اعلام شده ملاک عمل خواهد بود و جای اعتراضی برای افراد غایب نخواهد داشت.

۸- جلسه بازگشایی به صورت حضوری در روز پنج‌شنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۳۹۸ با حضور اعضای هیأت مدیره و بازرس و هیأت رئیسه و سایر مدعوین پیشنهاددهندگان رأس ساعت ۱۲:۰۰ ظهر در محل دفتر تعاونی مسکن تشکیل و پیشنهادهای ارایه شده مفتوح و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

تبصره: تعاونی کسی را برنده مزایده می‌داند که بالاترین قیمت را از کارشناس رسمی دادگستری داده باشد.

۹-کل هزینه‌ نقل و انتقال، هزینه‌های نشر آگهی و هزینه‌های دارایی، شهرداری وکارشناس رسمی به عهده برنده مزایده خواهد بود. کل بهاء زمین پس از عقد قرارداد از برنده مزایده به صورت نقدی و چکی دریافت خواهد شد. در صورت داشتن چک، با دریافت آخرین چک بین بانکی همزمان در دفترخانه انتقال صورت خواهد پذیرفت.

آدرس و شماره تلفن جهت مراجعه و کسب اطلاعات بیشتر:

اسلامشهر، شهرک واوان، بلوار امام خمینی (ره)، پایین‌تر از میدان شهیدان بیات، جنب مجتمع مسکونی سیمرغ، ساختمان اداری تجاری، طبقه سوم، بالای دفترخانه ۶۱، واحد ۶ غربی، زنگ ۶، تلفن: ۵۶۱۹۰۴۹۴- ۰۲۱

 

هیأت مدیره تعاونی مسکن آب و فاضلاب شهرستان رباط کریم