۱۸ کنسرت‌ و ۸ آلبوم‌ مجوز گرفتند

۱۸ کنسرت‌ و ۸ آلبوم‌ مجوز گرفتند دفتر موسیقی طی هفته‌ گذشته، مجوز ۱۸ اجرای صحنه‌ای در تهران و شهرستان‌ها و ۸ آلبوم موسیقی صوتی را صادر کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، روابط‌ عمومی دفتر موسیقی اعلام کرد: مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی «همنوازان حصار» به سرپرستی علی‌قمصری و خوانندگی محمد‌معتمدی صادر شد. این کنسرت […]

۱۸ کنسرت‌ و ۸ آلبوم‌ مجوز گرفتند

دفتر موسیقی طی هفته‌ گذشته، مجوز ۱۸ اجرای صحنه‌ای در تهران و شهرستان‌ها و ۸ آلبوم موسیقی صوتی را صادر کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، روابط‌ عمومی دفتر موسیقی اعلام کرد: مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی «همنوازان حصار» به سرپرستی علی‌قمصری و خوانندگی محمد‌معتمدی صادر شد. این کنسرت در تاریخ‌های ۲۱، ۱۵ و ۲۲ مردادماه در یک نوبت (ساعت ۲۱) در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

 گروه «همنوازان حصار» در این اجرا قطعاتی چون زخمه‌های پنهانی، کم‌حوصله‌ها، گنج گم‌شده، چهار مضراب نوا و… را اجرا خواهد کرد و بخشی از کنسرت هم شامل بداهه‌نوازی ساز و آواز خواهد بود.

همچنین در این گزارش آمده است، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه «کر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی در سالن رودکی صادر شده است. نوازندگان این کنسرت‌سازی در روزهای ۶ و ۷ مردادماه، هرشب و در ساعت ۲۱ با اجرای قطعاتی از کورساکف، موتزارت، داپلر و پیاتزولا به اجرای برنامه می‌پردازند.

مجوز گروه «احسان خواجه‌امیری» برای روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی صادر شده است. در این کنسرت قطعاتی همچون تنهایی، پاییز، عشق، گذشته‌ها و… در سانس‌های ۱۹ و ۲۲ اجرا خواهد شد.

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی مجوز اجرای گروه «شرقی» را نیز صادر کرده است. اجرای این گروه به سرپرستی سامان‌احتشامی و با اجرای گروه کُر در روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد. در این اجرا تکنوازی در آواز شوشتری، دونوازی پیانو، قطعه‌ گل شقایق، چهارمضراب اصفهان و… اجرا خواهد شد.

این در حالی است که مجوز ۶ اجرا نیز برای بابک‌جهانبخش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی صادر شده است. این اجرا‌ها در تاریخ‌ ۲۸ و ۲۹ مردادماه در دو سانس۱۸:۳۰و ۲۱:۴۵ و در تاریخ ۲۵ شهریورماه در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵ برگزار می‌شود.

گروه «لیان» به سرپرستی محسن‌شریفیان و خوانندگی آکاصفوی ۲۰ و ۲۱ شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت قطعات محله خومونی، فایز و مفتون، پنجه پنکی، نی‌مه و… را اجرا خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، گروه مهدی‌احمدوند نیز برای روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن تالار وحدت مهاباد روی صحنه خواهد رفت.

گروه مازیار فلاحی دیگر گروهی است که مجوز اجرا دریافت کرده است. اجرای این گروه ۳ مردادماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

دیگر گروه پاپی که از واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز اجرا گرفته است، گروه زانیارخسروی است. اجرای این گروه ۴ مردادماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

«ارکستر پارس» دیگر گروه موسیقی کلاسیک است که شب‌های ۷، ۸ و ۹ مهرماه در دو سانس ۱۵ و ۱۸:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این گروه موسیقی کودک به سرپرستی و آهنگسازی ناصر نظر و همراهی گروه کُر، اپرت «پرپری» را اجرا خواهد کرد.

گروه فریدون آسرایی نیز ۲۲ مردادماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

گروه نهال (ویژه بانوان) به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی ۲۲ تیر ماه در ساعت ۲۱ در سالن فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد داشت.

همچنین مجوز ۸ آلبوم صوتی طی هفته‌ گذشته‌ از سوی دفتر موسیقی صادر شده است که شامل دو آلبوم کلاسیک ایرانی، ۴ آلبوم پاپ، ۱ آلبوم محلی و ۱ آلبوم تلفیقی است. از این میان می‌توان به آلبوم «آتا» با تنظیم جابر اطاعتی، آلبوم بی‌کلام «دورخت» به آهنگسازی محمدحسین اناری، آلبوم «مهرویان» با آهنگسازی جمشید آقایی و شهرام میرجلالی و آلبوم «انعکاس ثانیه‌ها» به آهنگسازی نیما عباسی اشاره کرد.

همچنین مجوز ۵ تک‌آهنگ با نام‌های «ایران‌من» به خوانندگی جوادرمضانی، «من‌میلیونرنیستم» به خوانندگی زانیارخسروی، «عاشقتم» به خوانندگی سیروان‌خسروی، «عروس‌شهر» به خوانندگی مهدی‌رضایی و «سقف‌رویایی» به خوانندگی احمدفیضی صادر شده است.