بهرهبرداری از زیر گذر کوی نصر امروز سهشنبه ششم اسفندماه سال ۱۳۹۸، پروژه احداث زیرگذر کوی نصر مورد بهرهبرداری مردمی قرار میگیرد. به گزارش مناقصهمزایده، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: بهرهبرداری از زیرگذر کوی نصر با احتساب پروژههایی همچون پارکینگ بوستان ملت و بهسازی رینگ۷ کیلومتری […]
بهرهبرداری از زیر گذر کوی نصر
امروز سهشنبه ششم اسفندماه سال ۱۳۹۸، پروژه احداث زیرگذر کوی نصر مورد بهرهبرداری مردمی قرار میگیرد. به گزارش مناقصهمزایده، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: بهرهبرداری از زیرگذر کوی نصر با احتساب پروژههایی همچون پارکینگ بوستان ملت و بهسازی رینگ۷ کیلومتری بوستان پردیسان که بدون برگزاری مراسم رسمی تحویل شهروندان شدند، نهمین افتتاحیه پروژههای معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سالجاری به شمار میآید. وی متعادل ساختن خطوط ترافیکی که قبلاً در نتیجه عرض کم پل فلزی کوی نصر دچار اختلال شده بود، یکسانسازی حرکت در بزرگراه جلال آلاحمد و انطباق آن با معابر مرتبط را از مهمترین اهداف اجرای زیرگذر کوی نصر دانست و یادآور شد: مسیر اصلی زیرگذر شامل ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی بوده و طول آن با احتساب مسیرهای دسترسی به حدود ۱۵۰۰ متر میرسد. وی با بیان آنکه طرح این پروژه به ویژه پس از بازنگریهای اعمال شده، نگاه ویژهای به مقوله ساماندهی ترافیک محلی داشته است. یادآور شد: اصلاح هندسی مسیر ورودی به خیابان کارگر جنوبی و خیابان بیمارستان شریعتی، تأمین دسترسی مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران به مسیر غرب به شرق بزرگراه گمنام به صورت غیرهمسطح و برقراری تعادل خطوط ترافیکی ورودی به خیابان گیشا از جمله کارکردهایی است که در کنار رفع گلوگاه ترافیکی پل فلزی گیشا محقق شده است. به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بهرهبرداری از زیرگذر کوی نصر، تأثیر بسزایی روی عملکرد ترافیکی تقاطعهای مرتبط به ویژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید گمنام با خیابان کارگر داشته و به واسطه حذف پل قدیمیگیشا، سیمای شهری این نقطه از پایتخت را چشم نوازتر کرده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.