فروش فوقالعاده میادین میوه و ترهبار از ۱۵ اسفندماه آغاز میشود مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: فروش فوقالعاده میادین میوه و ترهبار از ۱۵ اسفندماه آغاز میشود. به گزارش مناقصهمزایده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان این سازمان بر لزوم ارتقای سطح کیفی و کمیخدمات میادین میوه و ترهبار […]
فروش فوقالعاده میادین میوه و ترهبار از ۱۵ اسفندماه آغاز میشود
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: فروش فوقالعاده میادین میوه و ترهبار از ۱۵ اسفندماه آغاز میشود. به گزارش مناقصهمزایده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان این سازمان بر لزوم ارتقای سطح کیفی و کمیخدمات میادین میوه و ترهبار به ویژه در ماه پایانی سال که میزان خرید شهروندان از این مراکز افزایش مییابد، تأکید کرد و گفت: فروش فوقالعاده میادین میوه و ترهبار از ۱۵ اسفند آغاز میشود و شهروندان میتوانند محصولات مورد نیاز خود را برای ایام نوروز از این مراکز تهیه نمایند. سیدسعید راد با اشاره به لزوم توسعه بازارهای میوه و ترهبار به منظور خدماترسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، افزود: به این منظور، توسعه ۲۵ بازار در سال آینده را هدفگذاری کردهایم تا در صورت اختصاص فضای مورد نیاز از طریق شهرداریهای مناطق یا مشارکت بخشخصوصی، نسبت به ساخت آنها اقدام کنیم. وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام پایانی سال و در قالب طرح استقبال از نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژهای برای فروش فوقالعاده تمامی محصولات از ۱۵ اسفندماه در تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار اندیشیده شده است که جزییات آن متعاقباً اعلام خواهد شد، اظهار کرد: لازم است مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و ترهبار به صورت ویژه بر نحوه عرضه محصولات از نظر کیفی و کمی، نظارت دقیق و مستمر داشته باشند. راد با بیان اینکه میادین میوه و ترهبار از نظر تأمین گوشت و مرغ تهران، سهم قابلتوجهی دارند و برای نمونه، میدان میوه و ترهبار بهمن در این زمینه از اهمیت ویژهای برخوردار است، در ادامه افزود: باید فرآیند واگذاری غرفههای عرضه تک محصولی به تولیدکنندگان محصولات باغی و کشاورزی اعم از باغداران و کشاورزان، تسریع و تسهیل شود. وی در این جلسه با تأکید بر لزوم عرضه محصولات با کیفیت و استفاده از برندهای معتبر در تأمین کالاهای عرضه شده در این میادین و بازارهای میوه و ترهبار، به عنوان نمونه به اقدام این سازمان در ارتقای کیفی محصول برنج در مراکز مذکور و استقبال شهروندان از این محصول، اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال و برای توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار، نظارت بر قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده در میادین و بازارها افزایش خواهد یافت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.