دستور جدید صادر کنید !

دستور جدید صادر کنید !       با توجه به اینکه چند وقتی است برخی عوامل معلوم‌الحال از جمله ملخ‌های مهاجم، کرونای متخاصم، زلزله متواتر و سیل در حال بارش! علی‌رغم همه دستورات و باید‌ها و نبایدهای مسؤولان محترم، همچنان با لجاجت و البته وقاحت، در حال جولان دادن در جنوب و مرکز و غرب و […]

دستور جدید صادر کنید !

      با توجه به اینکه چند وقتی است برخی عوامل معلوم‌الحال از جمله ملخ‌های مهاجم، کرونای متخاصم، زلزله متواتر و سیل در حال بارش! علی‌رغم همه دستورات و باید‌ها و نبایدهای مسؤولان محترم، همچنان با لجاجت و البته وقاحت، در حال جولان دادن در جنوب و مرکز و غرب و شرق هستند و آنگونه که از شواهد برمی‌آید به حدی دچار غرور کاذب شده‌اند که امیدی به اصلاح و سر به زیری و حرف گوش دادن ایشان نیست.

     به نظر می‌رسد مسؤولان محترم باید یک بار برای همیشه تکلیف این پدیده‌های شوم را مشخص کنند و با یک اقدام محکم و شدید، اینبار با صادر کردن یک دستور اکید، موکداً به این عناصر اعلام کنند که منبعد حق ندارند کوچک‌ترین حرکت، جهش، انتقال، لرزش و ریزشی از خود ساطع نمایند وگرنه با اَشد مجازات روبه‌رو شده و با اعلام وضعیف فوق‌العاده دستورات موکد، مشدد می‌شود !

     تجربه نشان داده است که هرگاه مسؤولان دستورات شدیدالحن صادر کرده‌اند، همه مشکلات و معضلات به یکباره حل شده و نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان!  اما اینکه چرا مدیران محترم و محترمه در برخورد با مشکلات اینقدر از خود سعه‌صدر نشان داده و مماشات می‌کنند و با خواهش و استدعا و قربون و صدقه شروع می‌کنند و کار به نهایت که رسید می‌روند سراغ دستور و فرمایش موکد مشدد! نشان از مهربانی و عطوفت به حد و حصر این عزیزان دارد که هیچگاه نخواسته‌اند حتی برای این کوید۱۹ (همان کرونای خودمان!) هم رنجشی حاصل شود و تا آنجا که توانستند حضور و ظهور آن را نادیده گرفتند و خود را به کوچه چپ زدند تا نامبرده به احسن وجه بتوانند به سیاحت و ایرانگردی خود بپردازند و حظ وافر ببرند !

  هوشنگ‌خان ضمن ارج نهادن به همه بزرگواری و سعه‌صدر و تکریم بلایای طبیعی و غیرطبیعی که از حضرات مسؤول و مدیر ساطع می‌شود. خواهشمندم همچنان که با صدور دستور و ابلاغ آیین‌نامه و همچنین تشکیل کارگروه، مشکلات بزرگی چون تورم، گرانفروشی، آلودگی، احتکار، اختلاس و رانت را در هم کوبیدید و از حیز انتفاع ساقط نموده‌اید، اینبار هم با صلابت و قدرت وارد عمل شده و با صدور دستوری موکد و ابلاغی مکرر و کار گروهی مبرز این قائله کرونا و ملخ و سیل و زلزله را به یکباره خاتمه داده و جهانی را شگفت‌زده نمایند.

  

                                                            هوشنگ خان