۲۹۲۴ مناقصه – دانشگاه فنی و حرفه‌ای (سازمان مرکزی) – انجام امور خدماتی و پشتیبانی

مناقصه عمومی (واگذاری امور خدماتی و پشتیبانی) مناقصات ومزایده های دانشگاه فنی و حرفه‌ای (سازمان مرکزی) در نظر دارد انجام امور خدماتی و پشتیبانی را به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید. لذا کلیه شرکت‌ها می‌توانند برای خرید اسناد مناقصه پس از واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به شماره شبا ۲۲۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۲۰۱۰۳۰۰۶۷۱۳ IR با شناسه پرداخت […]

مناقصه عمومی (واگذاری امور خدماتی و پشتیبانی)

مناقصات ومزایده های دانشگاه فنی و حرفه‌ای (سازمان مرکزی) در نظر دارد انجام امور خدماتی و پشتیبانی را به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید.

لذا کلیه شرکت‌ها می‌توانند برای خرید اسناد مناقصه پس از واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به شماره شبا ۲۲۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۲۰۱۰۳۰۰۶۷۱۳ IR با شناسه پرداخت ۳۵۸۱۰۰۰۸۲۱۲۷۷۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۵۰۱۵ به نام رابط در آمدهای اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۳:۰۰ به جزء روزهای ایام تعطیل با در دست داشتن معرفی نامه کتبی به همراه مستندات واریزی به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک۴، طبقه دوم، معاونت اداری مالی (دبیرخانه کمیسیون معاملات) مراجعه نمایند.

۱-   مهلت فروش اسناد مناقصه: از تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۹۸ لغایت ۱۴/۱۲/۱۳۹۸ می‌باشد.

۲-   مهلت دریافت پاکات پیشنهاددهندگان: از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۳۹۸ لغایت ۲۷/۱۲/۱۳۹۸ می‌باشد.

۳-   تاریخ گشایش پاکات: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۸ می‌باشد.

۴-   محل گشایش پاکت‌ها: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک۴، سالن جلسات معاونت اداری مالی می‌باشد.

۵-   مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۲٫۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می‌باشد.

۶-    نوع تضمین: ضمانتنامه معتبر بانکی یا چک تضمین شده بانکی یا وجه نقد می‌باشد.

۷-   در قرارداد مربوط به این مناقصه پیش پرداخت وجود نخواهد داشت.

۸-   هزینه درج این آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.

۹-   دانشگاه مجاز است در چارچوب ضوابط مقرر در آیین نامه مالی و معاملاتی با عنایت به صرفه و صلاح، هریک از پیشنهادات را در هر مرحله رد یا قبول نماید.

۱۰-                      حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان رسمی با در دست داشتن معرفی نامه کتبی و کارت شناسایی معتبر در جلسه کمیسیون بلامانع می‌باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۲۳۵۰۵۲۹ (خانم بابایی، دبیرخانه کمیسیون معاملات) تماس حاصل نمایید.