۲۹۲۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب مشهد – تأمين و نصب و راه اندازي خريد فلومترالكترومغناطيسي اينسرشن

  ((آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای))   شرکت آب و فاضلاب مشهد در نظر دارد فراخوان جهت برگزاری مناقصه عمومی مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید، کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

 

((آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای))

 

شرکت آب و فاضلاب مشهد در نظر دارد فراخوان جهت برگزاری مناقصه عمومی مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید، کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه ۱۱/۱۲/۱۳۹۸می‌باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه‌عمومی پس از برگزاری فرآیند ارسال دعوتنامه از طریق سامانه به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد. لازم به توضیح است هزینه درج آگهی فراخوان در روزنامه از برنده آتی مناقصه اخذ خواهد گردید.

 

 

موضوع

استاندارد تولید

مبلغ تضمین

شرکت در

فرآیند ارجاع کار (ريال)

محل تأمین اعتبار

نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار

تأمين و نصب و راه اندازي خريد فلومترالكترومغناطيسي اينسرشن به تعداد ده دستگاه

ISO 7145-1982

۸۱۷٫۵۰۰٫۰۰۰

طرحهای عمرانی

۱٫واریز نقدی به حساب جاري شماره ۴۰۰۱۰۰۹۷۰۷۱۴۶۰۰۹ بانك ملی مرکزی

۲٫ ضمانتنامه بانکی

۳٫ اوراق مشارکت 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱-      مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی  از مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۸ تا ۱۴/۱۲/۱۳۹۸در سامانه ستاد بارگذاری و در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

۲-      خاتمه دوره بارگذاری، تکمیل و ارسال اسناد ارزیابی کیفی  در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۸ می‌باشد

۳-      اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: مشهد، خیابان فلسطین، نبش فلسطین ۲۶، شرکت آبفا مشهد، تلفن: ۳۷۰۰۸۱۴۹-۰۵۱

۴- پس از انجام ارزیابی کیفی و تعیین مناقصه‌گران واجد شرایط، سایر اطلاعات (محل و مهلت دریافت اسناد مناقصه) کتباً به اطلاع ایشان خواهد رسید.

۵-      مدت اعتبار پیشنهادات از تاریخ تحویل پاکات پیشنهاد قیمت به مدت سه ماه می‌باشد.

تذکر: لازم است متقاضیان با توجه به ابلاغیه الزام بکارگیری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) وارد سامانه  WWW.SETADIRAN.IR شوند و مراحل عضویت خود را انجام دهند.